Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det där vore ngt för Kodjo att snacka om i Morgonpasset i P3 på måndag. Borde skicka ett tips 🙂

Postat

Det där vore ngt för Kodjo att snacka om i Morgonpasset i P3 på måndag. Borde skicka ett tips 🙂

Hit 'em 🙂

Postat

Dags för veckans storhandling... 🙁

.. om det ändå hade varit i en musikaffär och inte ica maxi 😑

Postat

Testade att ställa ut mina monitorer på de avståndet så att StudioRTA Creation Station gick in emellan. Behöver faktiskt inte sitta så långt bak som jag trodde. Detta kan gå bra. ☺️

Beställer Kanske hem ett nu i veckan. 😱

Postat

aa han har schön röst. har snackat med dem om att jag ska hjälpa dem spela in och mixa lite. det vore jävligt kul.

Jäpp, men se till att han klipper sej.

Postat

aa han måste sluta fippla med luggen. det var deras första spelning, så de är lite rookies. han som sjunger är bara 17 också, så han fick inte följa med på efterfesten 😄

Postat

aa han måste sluta fippla med luggen. det var deras första spelning, så de är lite rookies. han som sjunger är bara 17 också, så han fick inte följa med på efterfesten 😄

Ja då så.

Postat

Semlor är bra mot envisa förkylningar va?

Absolut och motion är orsaken till förkylningar. Dags för en rejäl funderare nu Fidden.
Postat

Absolut och motion är orsaken till förkylningar. Dags för en rejäl funderare nu Fidden.

Vad är det att fundera på, det känns ju helt självklart så som du säger. Absolut och motion är en dålig kombination.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.