CHAE Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Det här kan ju f ö bli en intressant tråd om någon hittar dit 🙂
Neosus Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 (redigerat) Det här kan ju f ö bli en intressant tråd om någon hittar dit 🙂 Kan bli riktigt spännande! 😱 Hur många kommer att bli avstängda där? 😄 Edit: STAVFNING!! Redigerat 2 december 2013 av Neosus
pjocke (oregistrerad) Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Jag skulle väldigt gärna vilja ha en theremin.
CHAE Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Kan bli riktigt spännande! 😱 Hur många kommer att bli avstängda där? 😄 Edit: STAVFNING!! 😆 Jag skulle väldigt gärna vilja ha en theremin. Här är en. Finns säkert flera men den här är gratis och duger för mig i alla fall 😑
pjocke (oregistrerad) Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Här är en. Finns säkert flera men den här är gratis och duger för mig i alla fall 😑 Va najs! Kan man passa på att be om tips på en vettig EQ också då kanske? Jag använder i dagsläget Focusrites Scarlett-pluggar, men skulle vilja ha en EQ där jag kan lägga till band själv och sådär, så jag inte är begränsad till low, mid, high eller motsvarande, utan kan t.ex. lägga till en boost mellan två frekvenser och en dämpning på två andra.... liksom, fattaru?
CHAE Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 (redigerat) Va najs! Kan man passa på att be om tips på en vettig EQ också då kanske? Jag använder i dagsläget Focusrites Scarlett-pluggar, men skulle vilja ha en EQ där jag kan lägga till band själv och sådär, så jag inte är begränsad till low, mid, high eller motsvarande, utan kan t.ex. lägga till en boost mellan två frekvenser och en dämpning på två andra.... liksom, fattaru? Är det Scarlett- eller Midnight-pluggarna du använder? Är inte så inne på EQ:s som tredjeparts-pluggar men har provat Voxengo GlissEQ med fint resultat på masterbussen 🙂 (ville prova på M/S-EQ:ing) Redigerat 2 december 2013 av CHAE
CHAE Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 (redigerat) @MickeH: har du provat Outlast eller Dead Rising 3? 😮 Redigerat 2 december 2013 av CHAE
pjocke (oregistrerad) Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Focusrites Scarlett-pluggar Är det Scarlett- eller Midnight-pluggarna du använder? Är inte så inne på EQ:s som tredjeparts-pluggar men har provat Voxengo GlissEQ med fint resultat på masterbussen 🙂 (ville prova på M/S-EQ:ing) Aight. Hm. Ja, det ser ju onödigt avancerat ut för mig. Det finns en EQ i Reaper som gör typ det jag vill, men jag vet inte om den kanske inte är så bra? Sen överväger jag ju att gå över till Logic, och där vet jag inte vad det finns för möjligheter out of the box...
CHAE Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Aight. Hm. Ja, det ser ju onödigt avancerat ut för mig. Det finns en EQ i Reaper som gör typ det jag vill, men jag vet inte om den kanske inte är så bra? Sen överväger jag ju att gå över till Logic, och där vet jag inte vad det finns för möjligheter out of the box... Fast om EQ:n i Reaper gör jobbet varför byta "upp" sig? 🙂 Vad det gäller Logic så får du fråga vidare; har ingen som helst koll på det DAW:et 😕
slejnard Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Hej Bullen 🙂 Idag har jag druckit massor av kaffe. Kan jag doppa dig i nästa kopp 😕 Å trött e ja. Kanske en liten tupplur innan rockskola 😑
pjocke (oregistrerad) Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Fast om EQ:n i Reaper gör jobbet varför byta "upp" sig? 🙂 För att gränssnittet är apigt, men det är också enda anledningen. Ska prova lite till med den när jag har tid. Tack mamma!
CHAE Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 (redigerat) Hej Bullen 🙂 Idag har jag druckit massor av kaffe. Kan jag doppa dig i nästa kopp 😕 [...] Jag tycker att du borde prata med någon vuxen! 😮 För att gränssnittet är apigt, men det är också enda anledningen. Ska prova lite till med den när jag har tid. Tack mamma! Varsågod, mitt barn 😆 Men du... Det kanske är du som är apig och GUI:t som är normalt? 😳😕😮😆 Redigerat 2 december 2013 av CHAE
Neosus Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Jag skulle tro att jag tror ingenting! Det tror jag!
Micke H Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 @MickeH: har du provat Outlast eller Dead Rising 3? 😮 Nej och nej. 😮
CHAE Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Mat? Mat! Mat# Mat% Mat& ...japp! ☺️ Heda! Mats? Stålbröst? 😳
Neosus Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 NÄ! ..glögg? JA! ☺️ ---------------------------- Sidan 800 äre nu! Rätt så coolt! 😎
CHAE Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 NÄ! ..glögg? JA! ☺️ ---------------------------- Sidan 800 äre nu! Rätt så coolt! 😎 ...å ja knep page toppern! In your face, Slej! F ö semi-trollade jag i Bättre gitarrljud-tråden nyss. Ska aldrig hända igen ☺️😑
CHAE Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 [...] Bättre gitarrljud-tråden [...] På tal om det, proffs-Micke Ödmjuksson bet sig själv i tummen och rantade "reklam" i den tråden och fick svar på tal 😮
CHAE Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 (redigerat) DÄ finns toka överallt! Längstah är bäst 🥰 Redigerat 2 december 2013 av CHAE
Neosus Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Längstah är bäst 🥰 Japp! De e där dom värsta toka finns! 😄 :web: Där=här 😑
pjocke (oregistrerad) Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 Bunkert har ett digert CV (bättre-gitarrljud-tråden), men det här är ändå det coolaste han gjort: http://husfadern.wordpress.com/
Recommended Posts