Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Det här kan ju f ö bli en intressant tråd om någon hittar dit 🙂

Kan bli riktigt spännande! 😱

Hur många kommer att bli avstängda där? 😄

Edit: STAVFNING!!

Redigerat av Neosus
pjocke (oregistrerad)
Postat

Jag skulle väldigt gärna vilja ha en theremin.

Postat

Kan bli riktigt spännande! 😱

Hur många kommer att bli avstängda där? 😄

Edit: STAVFNING!!

😆

Jag skulle väldigt gärna vilja ha en theremin.

Här är en. Finns säkert flera men den här är gratis och duger för mig i alla fall 😑

pjocke (oregistrerad)
Postat

Här är en. Finns säkert flera men den här är gratis och duger för mig i alla fall 😑

Va najs!

Kan man passa på att be om tips på en vettig EQ också då kanske? Jag använder i dagsläget Focusrites Scarlett-pluggar, men skulle vilja ha en EQ där jag kan lägga till band själv och sådär, så jag inte är begränsad till low, mid, high eller motsvarande, utan kan t.ex. lägga till en boost mellan två frekvenser och en dämpning på två andra.... liksom, fattaru?

Postat (redigerat)

Va najs!

Kan man passa på att be om tips på en vettig EQ också då kanske? Jag använder i dagsläget Focusrites Scarlett-pluggar, men skulle vilja ha en EQ där jag kan lägga till band själv och sådär, så jag inte är begränsad till low, mid, high eller motsvarande, utan kan t.ex. lägga till en boost mellan två frekvenser och en dämpning på två andra.... liksom, fattaru?

Är det Scarlett- eller Midnight-pluggarna du använder?

Är inte så inne på EQ:s som tredjeparts-pluggar men har provat Voxengo GlissEQ med fint resultat på masterbussen 🙂 (ville prova på M/S-EQ:ing)

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

@MickeH: har du provat Outlast eller Dead Rising 3? 😮

Redigerat av CHAE
pjocke (oregistrerad)
Postat

Focusrites Scarlett-pluggar

Är det Scarlett- eller Midnight-pluggarna du använder?

Är inte så inne på EQ:s som tredjeparts-pluggar men har provat Voxengo GlissEQ med fint resultat på masterbussen 🙂 (ville prova på M/S-EQ:ing)

Aight. Hm. Ja, det ser ju onödigt avancerat ut för mig. Det finns en EQ i Reaper som gör typ det jag vill, men jag vet inte om den kanske inte är så bra? Sen överväger jag ju att gå över till Logic, och där vet jag inte vad det finns för möjligheter out of the box...

Postat

Aight. Hm. Ja, det ser ju onödigt avancerat ut för mig. Det finns en EQ i Reaper som gör typ det jag vill, men jag vet inte om den kanske inte är så bra? Sen överväger jag ju att gå över till Logic, och där vet jag inte vad det finns för möjligheter out of the box...

Fast om EQ:n i Reaper gör jobbet varför byta "upp" sig? 🙂

Vad det gäller Logic så får du fråga vidare; har ingen som helst koll på det DAW:et 😕

pjocke (oregistrerad)
Postat

Fast om EQ:n i Reaper gör jobbet varför byta "upp" sig? 🙂

För att gränssnittet är apigt, men det är också enda anledningen. Ska prova lite till med den när jag har tid. Tack mamma!

Postat (redigerat)

Hej Bullen 🙂

Idag har jag druckit massor av kaffe.

Kan jag doppa dig i nästa kopp 😕

[...]

Jag tycker att du borde prata med någon vuxen! 😮

För att gränssnittet är apigt, men det är också enda anledningen. Ska prova lite till med den när jag har tid. Tack mamma!

Varsågod, mitt barn 😆

Men du... Det kanske är du som är apig och GUI:t som är normalt? 😳😕😮😆

Redigerat av CHAE
Postat

Mat?

Mat!

Mat#

Mat%

Mat&

...japp! ☺️

Heda!

Mats? Stålbröst? 😳

Postat

NÄ!

..glögg?

JA!

☺️

----------------------------

Sidan 800 äre nu!

Rätt så coolt!

😎

...å ja knep page toppern! In your face, Slej!

F ö semi-trollade jag i Bättre gitarrljud-tråden nyss. Ska aldrig hända igen ☺️😑

Postat (redigerat)

DÄ finns toka överallt!

Längstah är bäst 🥰

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.