Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Rätt intressant lösning på vibrationsproblem för högtalare. Synd att aktiva monitorer nog väger för mycket...

Postat

Och här var det VAB igen. Dottern har feber...

Dessa årstider...

Postat

Jag undrar om det går bra att spela med en shaker i tyngdlöshet?

Går det att spela någonting i tyngdlöshet? Ljudvågor kräver ju luft för att existera 😕

Postat

Presonus 16 0 2 var inget som imponerade särskilt. Bara så att. Fast skitbra är att man kan ha den ställd så man ser alla in-gain staplarna blinka. Lätt att få tex två elgitarrer att låta lika starkt i PAt då.

Finns det inga analoga 16:2 mixrar med fler än två aux, som på min billighetsmixer?

Postat

NUUUUU får ni banne mig skaffa julavatarer, era studionördar! VET NI ENS ATT DET ÄR JUL?!?! 😠

Va sa du att de va sade du att du sa

Sade du?

Postat

Va sa du att de va sade du att du sa

Sade du?

FIXA JULAVATAR OCH SKAPA LITE LÄNGSTA-JULSTÄMNING ELLER DÖÖÖÖ!!!!!!

😠 :angry:

Postat

Prova! ☺️😑

Utan atmosfär blir det inte mycket ljud.

Postat

Enligt multiversum-teorin finns det någonstans därute en version av mig som inte sitter och tokfryser på kontoret.

I ett annat universum är Ranelid, Elvis och jag samma person. Fråga mej inte hur och varför... Universum för trehuvade...

Postat (redigerat)

Jag har lånat Petters bok 16 rader på bibblan så nu tänkte jag köra lite hip-hop-stil o så. Lära mig rappa - rapa kan jag redan. Idealet är P Ramel i Jag diggar dej om ni minns den. Den första rappen i Sverige.

Redigerat av Algotezza
Postat

Jag behöver ingen särskild julavatar/julbyline/julbild eftersom jag har tomtar på loftet året om. 🙂

Postat

Ja, kaffetarmen skriker. Lunch snart med. Jobba ett tag till...

Postat

Går det att spela någonting i tyngdlöshet? Ljudvågor kräver ju luft för att existera 😕

Fast luft och tyngdlöshet är inga motpoler 😑

Postat

Nu har jag bytt profilbild på Fejjilejjan också!

1392863_10152056373473749_575319474_n.jpg

Jag tycker att du ser lite blek ut 😕 Du borde resa till solen 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.