Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Bra skrivet Chae! Håller helt med.

Tycker julen känns så otroligt krystad och påtvingad, att man förväntas "fira" på ett specifikt sett.

Stör mig mycket på det.

Denna julen blir skön för då sitter jag på en varm sandstrand med vänner nere vid ekvatorn. 😄

Ska dock upp o hälsa på syrran o hennes barn snart, o baka julgodis o sånt, det ska bli trevligt. Så vissa delar är kul.

Förresten, grattis på namnsdagen vad det ja. ☺️

Redigerat av Memphis
pjocke (oregistrerad)
Postat

🥰 :wub: 🥰

pjocke (oregistrerad)
Postat

Bokade just två första hotellnätterna inför Costa Rica-resan i januari. 4-stjärnigt i centrala San Jose, 390 SEK/person och natt. Att jämföra med det "billiga" hotellet i Sthlm som gick loss på det fyrdubbla....

pjocke (oregistrerad)
Postat

Oj va roligt å åka dit

Det ska bli sjukt fett. 18 dagar tror jag det blev... 😄

Postat

Pic's or it didn't happen 😄

Ska försöka komma ihåg nästa gång det händer!

Men det är typ delar av mätare som försvinner och reglar som blir sneda osv när man scrollar runt 😑

Postat

Börjar verkligen låta skiva om mina mixar nu! Synd att jag inte kan visa dem för någon 🙁

Längstah! 😮

Börjat få upp öronen för modern country också. Corny men Nice! Lapsteel kombinerat med orgel och fiol är ball!

😑

Postat

Det är tenterande mixar, så tyvärr inte. äger inga rättigheter till filerna 😑

Totally ghey ju 😏

Postat

Jag undrar om det går bra att spela med en shaker i tyngdlöshet?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.