Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Ska ha en jävligt soft kväll idag. Skissa lite på diverse designidéer, lyssna på Bon Iver, kolla serier o film. ☺️ För jag behöver varva ner, jobbet har seriöst tagit hårt på mig på senaste, i fredags när jag skulle hem började jag blöda näsblod, vilket jag gör när jag e superstressad. Min chef såg det och frågade om det. Var väl bra att han fick veta.

Ta det lite cool! stress är aldrig bra.

Jag har liknande symptom vid stress. Först märker jag av det i öronen. Sen kan det variera mellan ryckningar i ögat till näsblod.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ta det lite cool! stress är aldrig bra.

Jag har liknande symptom vid stress. Först märker jag av det i öronen. Sen kan det variera mellan ryckningar i ögat till näsblod.

Åh fan, där ser man. Trodde inte det var så vanligt med sådana symptom.

Nej stress generellt är inte bra, det funkar i kortare perioder (och man får visserligen mer gjort än annars ,fast med större risk att göra fel) men blir det utdraget under lång tid som det är just nu och bara fortsätter så börjar det slita på en rejält. Sover dåligt också vilket är ett annat jitter. Svårt att somna o vaknar på nätterna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh fan, där ser man. Trodde inte det var så vanligt med sådana symptom.

Nej stress generellt är inte bra, det funkar i kortare perioder (och man får visserligen mer gjort än annars ,fast med större risk att göra fel) men blir det utdraget under lång tid som det är just nu och bara fortsätter så börjar det slita på en rejält. Sover dåligt också vilket är ett annat jitter. Svårt att somna o vaknar på nätterna.

Kanske dags att snacka med chefen om ev. extra-personal?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska ha en jävligt soft kväll idag. Skissa lite på diverse designidéer, lyssna på Bon Iver, kolla serier o film. ☺️ För jag behöver varva ner, jobbet har seriöst tagit hårt på mig på senaste, i fredags när jag skulle hem började jag blöda näsblod, vilket jag gör när jag e superstressad. Min chef såg det och frågade om det. Var väl bra att han fick veta.

Mm viktigt att du softar, memphyman m'kay 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske dags att snacka med chefen om ev. extra-personal?

Det vore trevligt med extra folk men företaget är dels snålt (trots mycket pengar i kassan), de lägger alltid resurser på fel ställen och min chef har inte jättestor makt, utan är högre uppsatta chefer som har det, och de lyssnar inte vidare mycket tyvärr. Så ere 😛 Vanligt problem när företag blir för stora.
Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Igår på schälvaste Brack Friday köpte jag tre K&M-stativ. Två vanliga bomstativ och ett litet som man har till baskagge/förstärkare/dvärgar. 600 spänn. Helt ok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fett coolt! Kul att höra Acid Rain med HEEEEELT andra musiker. 🙂 Bara Portnoy från originalet. 🙂

Jamen eller hur! 😄 Var jäkligt coolt att se. De gjorde den bra ändå, vissa unisona delar som inte var helt tajta men å andra sidan är det sjukt svår låt Acid Rain. xD

Kollade på dokumentären igen om Manginis audition. Jag älskar hans reaktioner när han får veta över telefon att det blev han. xD

Klassiker:

Eh på tal om vadå? xD 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...