Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Dasen ska jag åxå städa 🥰

Beklagar sorgen algo! 😮

Tack! Det var nåt speciellt med min moster. Mitt nick är delvis inspirerat av hennes namn, sista delen -ezza. Hette Elsie, kallades ibland för Essan. 88 blev hon. Nu får hon leva i minnet. Vi ses kanske om några år. Den som dör får se.

pjocke (oregistrerad)
Postat

Alla barnen spelade på krog utom slej, för han var gej! Nej, jag menar ööh VA GOTT ME REVERB!

Postat

☺️

Schuuu 😑

Åsså slår man på tvn å de ska precis visa längdskidor. Yippppiiiiiiieee 😄

:pppppPPPPPpppPp:

Har du inte sett ett par längdskidor förut? 😮

...men vahettere va gott! ☺️

pjocke (oregistrerad)
Postat

Ladda ner 2,71 GB piano på en 2 mbit lina är INTE kul! 😠😑

Nä, med en datatakt om två millibit per sekund bör det ta runt fyra månader innan du är klar. 😳

pjocke (oregistrerad)
Postat

Man kanske skulle köpa nåt idag. Det är ju ändå brack friday.

Eller bara skita i det, som vanligt.

Postat

Ska mumsa julmat ikväll 😄

...och imorrn publiceras min "jul"krönika 😑

Postat

Ja va me i VPK 79 - 89 Spela trombon i VPK:s orkester i Lund, Röda kapellet på 70-talet... Ja lever än...

OK - jag va me i svenska proggmusikrörelsen i Lund på 70-talet, ordna parkfester o så... Konserter, antischlagerfestival...

Fy fan. Den där andra proggtrombonisten, de geer, honom hade dom gärna fått slå ihjäl för mej.

Postat

Men tusiken nu vart ja förbajjad! 😠

Kan man inte köra NI Pianot i Win XP? 😠

Kontakt Player 5 kräver den verkar det som och de fonkar bara i Win7... verkar det som? 😕

😠😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.