Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

kopplade ut USB-minnet och satte in det igen, nu är allt tillbaka... är förvirrad, lättad och lätt frustrerad

Kul, precis samma behandling gav jag just din mamma här om dagen. Det hade exakt samma effekt på mig.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har sjungit om "Segla bort" i studion. Att plocka fram en ganska krt XLR-kabel o koppla in Neumannen i UA LA-610 är nästan erotiskt. Sjukt dyrt, men va fan! Man seglar bara bort en gång.

Sen la jag om kompgitarrerna också, men mickade med AT300AE och direkt i portapreampen. Distade gitarrer blir bäst utan kompressor tycker jag.

Nu äter jag korvmackor och dricker Näskvicks-Oboy! Hurra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här Prototyp, försvann han? Tror ni det är möjligt att vara så korkad på riktigt? Det måste ha varit fejk. Lite roligt nästan.

Som el santa slej påpekade nyss har prototyp skapat en budgetpreamp-tråd och i den går han inte ghetto på alla 😳

Underligt äre!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade en dragflöjt på 70-talet som jag spela så mkt på att den blev helt fördärvad. Helkass. Gick upp i limningen. Tappa stämningen och allt. Har inte hittat nån ny sen dess.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag ska ja först städa dassen på uppdrag av frugan som helst vill slippa hushållsarbete. Sen ska ja på begravning. Moster har dött. Har beställt vegetariskt till begravningslunchen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...