Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

kopplade ut USB-minnet och satte in det igen, nu är allt tillbaka... är förvirrad, lättad och lätt frustrerad

Kul, precis samma behandling gav jag just din mamma här om dagen. Det hade exakt samma effekt på mig.

Redigerat av Fidden
Postat

Kul, precis samma behandling gav jag just din mamma här om dagen. Det hade exakt samma effekt på mig.

😆 :lol: 😊😆

Postat

Jag har sjungit om "Segla bort" i studion. Att plocka fram en ganska krt XLR-kabel o koppla in Neumannen i UA LA-610 är nästan erotiskt. Sjukt dyrt, men va fan! Man seglar bara bort en gång.

Sen la jag om kompgitarrerna också, men mickade med AT300AE och direkt i portapreampen. Distade gitarrer blir bäst utan kompressor tycker jag.

Nu äter jag korvmackor och dricker Näskvicks-Oboy! Hurra!

Postat (redigerat)

Den här Prototyp, försvann han? Tror ni det är möjligt att vara så korkad på riktigt? Det måste ha varit fejk. Lite roligt nästan.

Som el santa slej påpekade nyss har prototyp skapat en budgetpreamp-tråd och i den går han inte ghetto på alla 😳

Underligt äre!

Redigerat av CHAE
Postat

Han frågar om mickar och du svarar i ny tråd 😑

Såg det efter att jag svarat en gång. Han kan ju skriva normalt oxå. Det är ju trevligare.

Jag hade rätt, ingen kan vara så korkad o dryg som i megastjärnetråden på riktigt...

Postat (redigerat)

Har fyra plaststrängar på min ukulele.

Redigerat av Algotezza
Postat

Jag hade en dragflöjt på 70-talet som jag spela så mkt på att den blev helt fördärvad. Helkass. Gick upp i limningen. Tappa stämningen och allt. Har inte hittat nån ny sen dess.

Postat

Idag ska ja först städa dassen på uppdrag av frugan som helst vill slippa hushållsarbete. Sen ska ja på begravning. Moster har dött. Har beställt vegetariskt till begravningslunchen.

pjocke (oregistrerad)
Postat

Städa dasen 🥰

pjocke (oregistrerad)
Postat

Beklagar sorgen algo! 😮

+1, missade det 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.