Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Ja filen finns kvar som skugga kan man säga! Finns speciella recovery program för att leta fram filer! Bl.a. mp3, doc, jpg osv osv..

Någon annan här inne kan det där bättre än mig tror jag.

Det som lagras och raderas på en mekanisk hårddisk kan man nästan alltid leta fram igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Nån som vet vart en fil tar vägen som man raderar? Allvarligt menad fråga - finns den kvar som "skugga"?

Det beror på, men ja, oftast. De block som filen ockuperat försvinner inte från hårddisken bara för att du tar bort filen, utan tas bara bort från filsystemets index eller motsvarande. Så i princip finns din raderade fil, eller åtminstone den data den innehöll, kvar på disken tills blocken den varit lagrad på skrivits över av en annan fil. Kan man väl säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart ska jag åka till mitt fas 3 tvångsarbete. Snart avrättar Reinfeldt såna parasiter som mig.

Fast en kula blir för dyrt, så vi kommer att få hugga huvet av oss själva.

de kanske borde avveckla det så får du svälta när du köpt mikrofoner för alla dina sparpengar 😲 du som jobbar borde hursomhelst inte vara där. jobbar du svart eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

de kanske borde avveckla det så får du svälta när du köpt mikrofoner för alla dina sparpengar 😲 du som jobbar borde hursomhelst inte vara där. jobbar du svart eller?

Det fonkar som så att man deklarerar hur många timmar man jobbat på dagen och får bidrag i resten av tiden.... Man kan dock jobbar kvällar och helger men ändå får behålla 100% bidrag.

Sjukt eller inte... men så funkar fas3.

🙁🙂😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...