Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

fucky fucky

stormbyar o arbetslös gammal flintskallig o ful

men kung på låtskrivande har mitt eget sound. Är inte det bättre än hår?

Har kvar de flesta tänderna med. o en enorm drul

Vad säger ni om bastrycket i den här:

https://www.dropbox.com/s/yltwme9ixi7k7rb/01%20Johnny%20Steam%20131127.wav

Hegobald tyckte det var alldeles för lite fläsk under 120 hz

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag begriper ingenting av det Nilsson just sa. He lost me at "stormbyar" 😳

Däremot ser prototyp's tråd att gå duktigt åt helvete. Trist för TS som nu kanske aldrig blir känd 😑

Lite ödmjukhet från början hade suttit fint. Istället vann TS en RR-buckla ( 😆 )

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Däremot ser prototyp's tråd att gå duktigt åt helvete. Trist för TS som nu kanske aldrig blir känd 😑

Lite ödmjukhet från början hade suttit fint. Istället vann TS en RR-buckla ( 😆 )

Lite skönt hur tvärsäker han var på att han fattat också. Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

varför är det inga kåta fruntimmer som skriver en massa fräckhet här? Frun är sjukskökerska i äldrevården, kärringarna där är mkt värre i käften än Edddi Medysa. Importera några såna hit säger jag

hennes jobbarpolare alltså, inte de "intagna"

https://soundcloud.com/user7908154/johnny-steam-131127

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej. Jag är helt vanlig. Lite less på arbetslösheten = no money.

Köpte dessutom en Honeyweell värmefläkt på Clas O igår, den ska enlugt Clas O ge enormt jämn temperatur i tex ett sovrum, vi har sen förr ett element där med väldigt okänslig termostat. Nu blev det ännu sämre, fläkten mal och mal i en timme, sen slår den av en timme, det pendlar mellan iskallt o alldeles för varmt. Nästan alla nya grejer är enbart jävla skit som inte fungerar.

Död åt Honeywell - 55

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Köpte dessutom en Honeyweell värmefläkt på Clas O igår, den ska enlugt Clas O ge enormt jämn temperatur i tex ett sovrum, vi har sen förr ett element där med väldigt okänslig termostat. Nu blev det ännu sämre, fläkten mal och mal i en timme, sen slår den av en timme, det pendlar mellan iskallt o alldeles för varmt. Nästan alla nya grejer är enbart jävla skit som inte fungerar.

Död åt Honeywell - 55

Gör en låt om det! Kanske ett presumtivt collab med prototyp? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir en 14 milasväng till Claes olsson idag med. den sjiten får de ta tillbaks

Nu har jag inte snusat på 12 timmar. Det känns som att jag är gjord av glasull.

Jag har inte snusat på 58 år. Det känns som att jag ar enbart krollsprint i huvet

prototyp, det är väl ännu en version av analogfredrik?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är skönt att skriva en massa skit utan att tänka ett piss på ev vettighet eller vad man skriver.

Kan bekänna att jag ibland skrattar som en dåre åt mina egna dumheter. det är skönt att vara idiot

hur fan skulle det gå annars?

Om det blev något missförstånd eller liknande så har jag redigerat mitt inlägg. Jag syftade på den andre personen CHAE nämnde i inlägget och inte herr Nilsson själv. Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag inte snusat på 12 timmar. Det känns som att jag är gjord av glasull.

/slap

Här har man uppradat ett helt jäkla smörgåsbord av snus. Ja ok, nu tog jag väl i en smula...

Ordnade här inunder efter kontorskompatibilitet. Tyvärr är det även så att ju mer kompatibel desto mindre förtjust är jag i snuset.

  • Ettan lös - Full källarplans och serverrumskompatibilitet.
  • General lös - Sisådär, viss instabilitet i exempelvis möte med finanschef.
  • General portion - Full kontorskompatibilitet

  • Snusfri - En sån gång är det istället jag själv som blir kontorsinkompatibel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu e de lunch - gratislunch på jobbet om man äter med ungarna (är lärare) - sen direkt ti kaffeapparajtan för gratiskaffe.

Ja har både knäck o extraknäck - vissa har det väl förspänt. 😆 De e ja som drar de stora lasset!

Aldri vatt arbetslös men gick i väggen 2011 - 12 och va sjukskriven. Gick de med.

Jag sköter kaffapparajtan på jobbet - det bästa med de e o tugga i sej kaffebönor - instantly high - 8 miles

Nån som samplat Hermglassbilens trudelutt? På tal om det ja tänkte igår...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ska vara mazarinher godammit! 😠

prototyp kör "anfall är bästa försvar"-prylen 😮

Nä inte massa riner - räcker med en

Bantartips: drick aldri grädde ti maten

Knäck är gott!

xtraknäck ännu najzare!

Nu e ja så hungri så ja skulle kunna äta en bit mat...

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...