Algotezza Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Mor bakade bullar i dag. Visst luktade det gott om Mors bak... --- Snö snart - skidor till kaffet?
Memphis Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Va o klättrade Bouldering igen, sjukt kul! 😄 Helt död i armarna och fingrarna xD Ska börja regelbundet med det me polarna.
Neosus Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Jag har vart å hängt opp en tvättmaskin! DE DU!! ☺️🥰
CHAE Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 De e bara vackert å läsa ikapp! 😑 Jäpp, det är kutym att läsa i kapp 😑 Va o klättrade Bouldering igen, sjukt kul! 😄 Helt död i armarna och fingrarna xD Ska börja regelbundet med det me polarna. I know! Jävligt kul och gott 😄 Kompisen är instruktör här i Västervik så vi brukar köra några pass när vi har tid. Fast bouldering utomhus om sommaren är nästan roligast 🙂
Neosus Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 @Grahn: du har väl en Pod HD500? Jaa de ha jaa! 🙂
Memphis Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 I know! Jävligt kul och gott 😄 Kompisen är instruktör här i Västervik så vi brukar köra några pass när vi har tid. Fast bouldering utomhus om sommaren är nästan roligast 🙂 Å fan, kul. 😄Utomhus låter farligt xD Det var nära jag o laxen skulle bouldra här i götet en gång men blev aldrig av då han fick förhinder. 🙁
CHAE Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Å fan, kul. 😄 Utomhus låter farligt xD Det var nära jag o laxen skulle bouldra här i götet en gång men blev aldrig av då han fick förhinder. 🙁 Livsfarligt och skitkul äre 😄 🙁
Neosus Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Nu pajjade min iPhone 4 verkar det som... Skärmen blev svart och nu händer ingenting! Vad göra?
Micke H Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Nu pajjade min iPhone 4 verkar det som... Skärmen blev svart och nu händer ingenting! Vad göra? Slå på den!
Neosus Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Hur i helvete stänger man av "Hitta min iPhone" när skärmen är svart och man ser inget? Jävla skit! Går inte att återställa ifrån datorn heller! Nu blev jag riktigt less! Telefon jävel!
Neosus Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Helvete va rädd ja vart! Nu startade den om sig tydligen efter jag höll inne båda knapparna... Nu verkar det funka igen! Telefonjäkul! 😊
pjocke (oregistrerad) Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Nu har jag lika tighta brallor som Nilsson. Köpte mig ett par ridbyxor igår. Och sen GALOPPERADE jag för första gången. Det var coolt. Och läskigt. Och coolt. Imorgon ska jag till Berlin och hänga på houseklubbar och äta knark. Eller nej jobba menar jag.
Recommended Posts