Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Mor bakade bullar i dag. Visst luktade det gott om Mors bak...

---

Snö snart - skidor till kaffet?

Postat

Va o klättrade Bouldering igen, sjukt kul! 😄 Helt död i armarna och fingrarna xD

Ska börja regelbundet med det me polarna.

Postat

De e bara vackert å läsa ikapp! 😑

Jäpp, det är kutym att läsa i kapp 😑

Va o klättrade Bouldering igen, sjukt kul! 😄 Helt död i armarna och fingrarna xD

Ska börja regelbundet med det me polarna.

I know! Jävligt kul och gott 😄 Kompisen är instruktör här i Västervik så vi brukar köra några pass när vi har tid. Fast bouldering utomhus om sommaren är nästan roligast 🙂

Postat

I know! Jävligt kul och gott 😄 Kompisen är instruktör här i Västervik så vi brukar köra några pass när vi har tid. Fast bouldering utomhus om sommaren är nästan roligast 🙂

Å fan, kul. 😄

Utomhus låter farligt xD

Det var nära jag o laxen skulle bouldra här i götet en gång men blev aldrig av då han fick förhinder. 🙁

Postat

Å fan, kul. 😄

Utomhus låter farligt xD

Det var nära jag o laxen skulle bouldra här i götet en gång men blev aldrig av då han fick förhinder. 🙁

Livsfarligt och skitkul äre 😄

🙁

Postat

Hur i helvete stänger man av "Hitta min iPhone" när skärmen är svart och man ser inget?

Jävla skit!

Går inte att återställa ifrån datorn heller! Nu blev jag riktigt less!

Telefon jävel!

Postat

Helvete va rädd ja vart!

Nu startade den om sig tydligen efter jag höll inne båda knapparna... Nu verkar det funka igen!

Telefonjäkul! 😊

pjocke (oregistrerad)
Postat

Nu har jag lika tighta brallor som Nilsson. Köpte mig ett par ridbyxor igår. Och sen GALOPPERADE jag för första gången. Det var coolt. Och läskigt. Och coolt. Imorgon ska jag till Berlin och hänga på houseklubbar och äta knark. Eller nej jobba menar jag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.