Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

omgomgomgomgomgomgomgomgomg!!

Jag mixar ner trumspår...så jävla inte kul 😏

Postat

...och läser gamla forumtrådar. Vilka jävla apskaft det finns på det här forumet 😆 Längstah är bäst.

Postat (redigerat)

Har senaste tiden fått en allt starkare vilja att flytta utomlands och jobba några år. Vill se och uppleva mer/annat. Antingen neråt Europa, Kanada eller Australien. Har inget som binder mig här och tror jag kommer utvecklas väldigt mycket. Tänkte först söka designkurser här till hösten, och fortsätta läsa det i 2-3 år, parallellt med jobbet. Vill bli vassare på den estetiska biten i produktutveckling, har bara den tekniska nu. Behöver även några fler års erfarenhet av arbete innan jag känner mig helt redo för att söka mig utanför gränserna. Joråsåatte ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Har senaste tiden fått en allt starkare vilja att flytta utomlands och jobba några år. Vill se och uppleva mer/annat. Antingen neråt Europa, Kanada eller Australien. Har inget som binder mig här och tror jag kommer utvecklas väldigt mycket. Tänkte först söka designkurser här till hösten, och fortsätta läsa det i 2-3 år, parallellt med jobbet. Vill bli vassare på den estetiska biten i produktutveckling, har bara den tekniska nu. Behöver även några fler års erfarenhet av arbete innan jag känner mig helt redo för att söka mig utanför gränserna. Joråsåatte ☺️

ja bara du inte flyttar till typ nordkorea där du inte får längsta ☺️ låter som väldigt goda planer!

Postat

ja bara du inte flyttar till typ nordkorea där du inte får längsta ☺️ låter som väldigt goda planer!

xD

Nordkorea är det sista landet jag besöker. 😛

Jo det känns som en spännande plan, lär bli tufft men givande.

Postat

Nordkorea är det sista landet jag besöker. 😛

Ja men precis. Landet man aldrig kommer ifrån. Lite som ländernas josef fritzl.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.