slejnard Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 Minns ni den här? Vårsonat för näsflöjt och kazzoo nu omdöpt till vintersonat ☺️ Your browser does not support the HTML5 audio tag
CHAE Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 omgomgomgomgomgomgomgomgomg!! Jag mixar ner trumspår...så jävla inte kul 😏
CHAE Postat 23 november 2013 Postat 23 november 2013 ...och läser gamla forumtrådar. Vilka jävla apskaft det finns på det här forumet 😆 Längstah är bäst.
Memphis Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 (redigerat) Har senaste tiden fått en allt starkare vilja att flytta utomlands och jobba några år. Vill se och uppleva mer/annat. Antingen neråt Europa, Kanada eller Australien. Har inget som binder mig här och tror jag kommer utvecklas väldigt mycket. Tänkte först söka designkurser här till hösten, och fortsätta läsa det i 2-3 år, parallellt med jobbet. Vill bli vassare på den estetiska biten i produktutveckling, har bara den tekniska nu. Behöver även några fler års erfarenhet av arbete innan jag känner mig helt redo för att söka mig utanför gränserna. Joråsåatte ☺️ Redigerat 24 november 2013 av Memphis
Memphis Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Herregud, klockan e halv fyra.. .. snart morgonkaffe! 😆 🥰 Godnatt
Zakyath Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Har senaste tiden fått en allt starkare vilja att flytta utomlands och jobba några år. Vill se och uppleva mer/annat. Antingen neråt Europa, Kanada eller Australien. Har inget som binder mig här och tror jag kommer utvecklas väldigt mycket. Tänkte först söka designkurser här till hösten, och fortsätta läsa det i 2-3 år, parallellt med jobbet. Vill bli vassare på den estetiska biten i produktutveckling, har bara den tekniska nu. Behöver även några fler års erfarenhet av arbete innan jag känner mig helt redo för att söka mig utanför gränserna. Joråsåatte ☺️ ja bara du inte flyttar till typ nordkorea där du inte får längsta ☺️ låter som väldigt goda planer!
Micke H Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Haha, är Längsta ett av dom förbjudna surfplatserna i Nordkorea? xD
Fidden Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Synd att inte "så mycket bättre" slutar kl. 22.
Neosus Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Nu har jag skruvat upp och plastat in altanerna hos mamma! Nu får det snöa bäst fan det vill! ☺️😑
Memphis Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 ja bara du inte flyttar till typ nordkorea där du inte får längsta ☺️ låter som väldigt goda planer! xD Nordkorea är det sista landet jag besöker. 😛 Jo det känns som en spännande plan, lär bli tufft men givande.
drloop (oregistrerad) Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Förhandstitt på en låt jag skall leverera idag? https://soundcloud.com/dabene/on-my-own
Fidden Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Nordkorea är det sista landet jag besöker. 😛 Ja men precis. Landet man aldrig kommer ifrån. Lite som ländernas josef fritzl.
Recommended Posts