Zakyath Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 utnyttjar mina gratistimmar på spotify och blir förvånad över reklamerna de ger mig. de spelar massa rap och elektronisk dansmusik, jag som i stort sett bara lyssnar på 1900-talsmusik (främst rock). tycker synd om stackarna som betalar spotify dyra pengar för reklamen, fast det ligger väl knappast i spotifys intresse att ta fram ett bättre system
CHAE Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 El dundro najso! 😄 GO MÖRA KRAPPAR!!!! Upp och hoppa nu så bakar vi sockerkaka tillsammans 🥰 Shit... Det längstah baket.... Den längstah baken? 😳 Vore fan nice att samla ihop längstah och ställa till med det Stora Julbaket! 😄 Busselular, akffe, jete godha peparcookies! Pax för att nalla deg från Fidden, olla Grahns kaffekopp och mysuggla Memphan! Efter lagom mängd julmust är det jag som lurar på Nay alla mina pedaler! 😛
CHAE Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 [...] Sen ska jag börja hårdtesta den. 😎 Alltså... När mickeh ska gå loss och "hårdtesta" någonting blir jag både nyfiken och lite rädd... 😳 Jag förväntar mig ett "din mamma"-skämt asap, m'kay era grytnissar! 😑 Nu (till all lycka för hela längstah): joppet!
D Vibe Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 Har beställt Korg Volca x 3 från 4Sound - vilket ger mig ytterligare möjligheter att ratta fram konstiga analog-synthljud och beats. 🥰
D Vibe Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 El dundro najso! 😄 GO MÖRA KRAPPAR!!!! Upp och hoppa nu så bakar vi sockerkaka tillsammans 🥰 Shit... Det längstah baket.... Den längstah baken? 😳 Vore fan nice att samla ihop längstah och ställa till med det Stora Julbaket! 😄 Busselular, akffe, jete godha peparcookies! Pax för att nalla deg från Fidden, olla Grahns kaffekopp och mysuggla Memphan! Efter lagom mängd julmust är det jag som lurar på Nay alla mina pedaler! 😛 Jag kan göra ett nytt försök till pepparkaksglass ☺️
Micke H Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 Alltså... När mickeh ska gå loss och "hårdtesta" någonting blir jag både nyfiken och lite rädd... 😳 Sorry man, too easy.... 😑 Easy like your MUM!
Micke H Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 Fick just ett asgulligt mail från en kollega. Skönt sätt att starta fredagen. 🙂 Speciellt när man tenderar att stressa. xD
pjocke (oregistrerad) Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 Idag har jag iklätt mig nackspärr, fredagen till ära.
Pico Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 VARS E PICO?!?!?! 😠🙁 HÄR MAMMA! </tomtar och troll>
Zakyath Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 usch mått dåligt hela dagen. åkte hem från skolan till och med. ska vila upp mig inför kosnerten ikväll
D Vibe Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 Isärskrivning har ju varit på tapeten ganska mycket på internet, men vad sägs om ihopskrivning? http://www.conrad.se/10-PACK-PLAST-SEXKANTSMUTTRARM3.htm?websale8=conrad-swe&pi=815969&ci=SHOP_AREA_19749_2304170 usch mått dåligt hela dagen. åkte hem från skolan till och med. ska vila upp mig inför kosnerten ikväll Usch då! Krya på sig!
slejnard Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 Krya på dig zak! Tack Grahn :web: Sovit till elva. Det får man göra på sin dag 😄
Zakyath Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 åhh grattis slej! hur många år, hur lite hår? 😄
slejnard Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 åhh grattis slej! hur många år, hur lite hår? 😄 Thanks! 😄 Gammal som gatan å inte så mycket hår. Inte grått än dock. 43 bast! 😮
Zakyath Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 43, du är ju praktiskt taget yngling fortfarande 🙂 iom mina politiska aktiviteter börjar jag få lite insikt i hur jävla långt livet är, massa 70 å 80-åringar där 😄
Micke H Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 OMG, en kund använde just "If you could just...that would be great!" 😄
Recommended Posts