Memphis Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 (redigerat) Sedan jag och kollegan investerade i en egen kaffebryggare på jobbet har livet blivit bra mycket bättre. 😆 Har också funderat på om man skulle ha en bryggare på jobbet, för maskinkaffet är ju patetiskt. Dagens översättning: - Jag ska ta en titt! - I'm gonna take a tit! xD Väntar på att klonat kött blir bra. Då ska jag också bli veg-ish 😛 Vad jag förstått så kommer det dock dröja väldans många år innan det bli ekonomiskt att framställa. Redigerat 21 november 2013 av Memphis
Neosus Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Har mixat om lite här! Hur låter det? 😊 https://soundcloud.com/grahnsmusik/julcovers-ny-mix
Zakyath Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Vad jag förstått så kommer det dock dröja väldans många år innan det bli ekonomiskt att framställa. just därför jag är så positiv! för övrigt på den där "what would I say"-facebookgrejen fick jag en jävligt skum nyss grodorna parar sig längs gatorna, småflickorna klär sig avslöjande och det luktar vedeldat i Israel
slejnard Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 just därför jag är så positiv! för övrigt på den där "what would I say"-facebookgrejen fick jag en jävligt skum nyss grodorna parar sig längs gatorna, småflickorna klär sig avslöjande och det luktar vedeldat i Israel Ja vad menas med det kan man undra 😳
Zakyath Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 att det är en bra säsong på många olika sätt ☺️
Memphis Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Härligt sväng Grahnis! 😄 Lite annorlunda ackordföljder än originalet också, sånt e skoj!
Micke H Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Har nu fått hem min nya AV-receiver. Att koppla in den var...krångligt minst sagt. xD Såhär är det kopplat nu: TV ----HDMI----> AV-receiver Dator ------HDMI -----> AV-receiver AV-receiver----->Högtalare En sak har jag lärt mig - min förra förstärkare kopplade jag in helt knasigt med alldeles för många sladdar. xD Jag skickade nämligen inte ljudet via HDMI då, utan via separata ljudkablar. Det behövs ju egentligen inte. Jag anslöt receivern till trådlösa nätverket nu och ska testa att uppdatera drivrutinerna nu. Det verkar ta en liten stund...
Neosus Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Högtalare----->Din mamma ------ Låter det bra då, Micke? 🙂
slejnard Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 😆 att det är en bra säsong på många olika sätt ☺️ Jahaaaaaaaa 😄
Micke H Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Högtalare----->Din mamma ------ Låter det bra då, Micke? 🙂 Jo, det låter jättebra. 🙂 Eller ja, har inte direkt hårdtestat än. Jag har bara det sista lilla jävla problemet: hur kollar jag på vanliga TV-kanaler? Väljer jag TV i receivern så får jag varken bild eller ljud!
Micke H Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 OKEJ! Nu listade jag ut det! För att kolla på vanliga TV-kanaler så trycker på knappen "TV" på fjärrkontrollen...två gånger! 😳 Makes sense! Undrar om det är någon slags bugg?
Micke H Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Allt jag behöver nu är en extra HDMI-kabel så är jag klar sen. 😄 Sen ska jag börja hårdtesta den. 😎
Recommended Posts