Algotezza Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Blivit en hel del kaffe under dan. Lunch: keso och bönmix. Gasvarning! Haft huvudvärk i flera dar men kom på jag fått i mig för lite vätska. Nu häller jag i mej vatten stup i kvarten och mår som en Prince i Bel Air. Incontinentia Buttocks... Har beställt Korg Volca x 3 från 4Sound - vilket ger mig ytterligare möjligheter att ratta fram konstiga analog-synthljud och beats. I just can't get enough!
Algotezza Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 GÖTTANS gött där med kaffe! 😄 Te är bara blask.
pjocke (oregistrerad) Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Sedan jag och kollegan investerade i en egen kaffebryggare på jobbet har livet blivit bra mycket bättre. Eftersom jag inte har något att göra på jobbet har jag gjort en önskelista på pinterest. Så sjukt meningslöst, men det fördrev lite tid i alla fall. Dessutom har jag skaffat ett soundcloudkonto.........
Algotezza Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Vi har en automat på jobbet som maler kaffebönor till varje kopp - sen kan man mixa med chokladpulver och/eller mjölkpulver - varmt vatten finns för teet direkt. Känns verkligen modernt med rättvisemärkta bönor, men det saknas lilla fredagsknappen på baksidan för irish coffee...
pjocke (oregistrerad) Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Vi har en automat på jobbet som maler kaffebönor till varje kopp - sen kan man mixa med chokladpulver och/eller mjölkpulver - varmt vatten finns för teet direkt. Känns verkligen modernt med rättvisemärkta bönor, men det saknas lilla fredagsknappen på baksidan för irish coffee... Sån har vi också, men det blir inget bra kaffe av det. Tyvärr. Nu kör vi hederlig filterbryggare med Arvid Norqvist Reko. Mörkrostat fair trade. Det blir mycket bättre, men saknas en skvätt whiskey även där...
Micke H Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Dagens översättning: - Jag ska ta en titt! - I'm gonna take a tit!
SadamJR Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Eftersom jag inte har något att göra på jobbet .. Du behöver inte en assistent?
slejnard Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Dagens översättning: - Jag ska ta en titt! - I'm gonna take a tit! 😆 De e gott när de e gott! Då e de gott! ja de e de..
SadamJR Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Tänkte nästan att det var säkrast att skriva medhjälpare, men så tänkte jag att så jävla dum.............
pjocke (oregistrerad) Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Du behöver inte en assistent? Jag får en nästa vecka, så den platsen är tyvärr redan tagen.
SadamJR Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Jag får en nästa vecka, så den platsen är tyvärr redan tagen. Vad måste man kunna?
Zakyath Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Lång oprouktiv dag i skolan. Nu gäller det att inte somna för tidigt, vill ju inte vakna till midnatt direkt ...
pjocke (oregistrerad) Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Vad måste man kunna? Det mest om storskaliga IP-nät.
Algotezza Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Gött idag - fick en efterlängtad slant in på kontot - extraknäcks-cash. Gott som coola kola! Därför kunde jag spendera en slant på 4Sound. Snart dax för lite quellskaffe... Urquelle...
Algotezza Postat 21 november 2013 Postat 21 november 2013 Mätt! Kylling å liiiiis! Don't tell me lice...
Recommended Posts