Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

jahaja då har man käkat middag å varit på nomineringskommitésmöte för kf

själv ska jag spendera mina sista vakna timmar för kvällen med att titta på the office ☺️

det är elementärt att jag ser alla the office-avsnitt, jag som pluggar företagsekonomi

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]DOPPEL-JEVVLAR vad dyrt det vart! Jag köpte den minsta asken och den kostade 150 spänn 😮

Lego är fan det dyraste leksaker man kan ha. Men det är också den bästa leksaken man kan ha 🙂

Var hemma hos en kompis och tittade på Sveriges nederlag. Vi är fan inge bra 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Igår mixade jag om låten jag spelade in med bandet i söndags. Nu är ljudet mycket bättre. Istället blev det uppenbart hur dåligt spelat det är. Vilket gör mig bipolär, binär, deppig och nedstämd. Ska försöka engagera mig i ett nytt projekt tror jag nog...

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår mixade jag om låten jag spelade in med bandet i söndags. Nu är ljudet mycket bättre. Istället blev det uppenbart hur dåligt spelat det är. Vilket gör mig bipolär, binär, deppig och nedstämd. Ska försöka engagera mig i ett nytt projekt tror jag nog...

Learning by doing! Man kan inte bli bättre om man inte försöker 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Learning by doing! Man kan inte bli bättre om man inte försöker 🙂

Så sant. Får väl se om jag vågar posta nånting här någon gång... just nu känns det inte så aktuellt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Learning by doing, reflections and studies skulle jag vilja rekommendera.

Jag försöker just nu lära mig hur min Korg MicroSampler fungerar och det hade jag inte klarat enbart genom trial and error/learning by doing - det kräver att jag prövar sig fram via manual och experimenterande... Allt kan dock inte stå i en manual...

Bäst och enklast är att lära av någon som kan det, live eller via videor.

Det är extremt frustrerande att sitta med en 500-sidig manual till ens nya DAW.

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

youtu.be/nls1HtXQe8E

Önskar mina trummor kunde låta så gött.

EDIT: Önskar jag kunde få mina trummor att låta så gött.

Redigerat av pjocke
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...