Fidden Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 Fast nu när jag tänker efter är der säkert grekiska eller nåt...
Guitar Nilsson Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 Ugglor är underbart. Alla fåglar föresten. På Fuerteventura var en sorts duva den enda fågel vi såg. Jo, en enda gång såg vi några måsar av samma modell som vi har.
drloop (oregistrerad) Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 Memph skall du med och kolla fotbollen?
Algotezza Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 Jag tror du glömde fika? eller nej vänta, det gjorde du inte. ☺️ xD 🥰 Skulle vara mysigt med en uggla som husdjur. Just saying. 😑 I våras satt den en morgon en hornuggla på mitt cykelstyre. Vi gick ut bakvägen för att inte störa den. På eftermiddagen flög den iväg, efterlämnande vit pooh. Kråkfåglar är mina favoriter. Inte svastikan med en vit cirkel och ett rött fält bakom. Det är hitlers design. Svastikan förekommer dessutom i flera olika sammanhang i olika delar av asien. På gamla kartor var det symbol för elverk.
Memphis Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 (redigerat) Memph skall du med och kolla fotbollen? Tack som frågar Loopis! Dock ska jag kolla på Nickelback i Scandinavium om en timma. Plus att jag har noll koll på fotboll xD Men hade varit trevligt ändå! 😄 Redigerat 15 november 2013 av Memphis
pjocke (oregistrerad) Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 Min morbrors granne hade en uggla som hade ramlat ur sitt bo en gång. Den satt på hans axel och han matade den med maskar. Jag vill minnas att jag tyckte det var lite läskigt. Fast inte läskigare än den jävla gåsen som bodde hos morbror. Den hette Kalle och var elak som fan.
Guitar Nilsson Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 http://youtu.be/Nh8-cclgGgw Sköt driv det där. Har aldrig hört nån driva drivet längre. Hans syrra kommer då och då hit från USA och lirar piano i samma stil hit till lilla Ljusne. Vad är det där fotboll ni skriver om?Analog eller digital outboard?
Guitar Nilsson Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 Mixtrar med Apex-EQn. Den har både grafisk o parametrisk eq i samma låda. Den parametriska är lite lurig att förstå. Men den verkar vara en riktig kvalitetsburk. Den ser aldrig ut att vara använd öht... Skitsnygga boost...
CHAE Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 Mixtrar med Apex-EQn. Den har både grafisk o parametrisk eq i samma låda. Den parametriska är lite lurig att förstå. Men den verkar vara en riktig kvalitetsburk. Den ser aldrig ut att vara använd öht... Skitsnygga boost... Högintressant, Nilsson... 😄
Micke H Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 Min tjej ska också på Nickelback! Stöt inte på henne, Ugglis, hon är MIN! 😠
Naymari Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 Mixtrar med Apex-EQn. Den har både grafisk o parametrisk eq i samma låda. Den parametriska är lite lurig att förstå. Men den verkar vara en riktig kvalitetsburk. Den ser aldrig ut att vara använd öht... Skitsnygga boost... Aldrig förstått meningen med grafisk EQ till studiobruk. De låter inte musikaliskt i min mening. Men roligt att du är nöjd! 🙂
Pico Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 inte så det låter vettigt, tror jag.. Hah! Nu blev jag påmind om den där typ "reklamsnutten" något företag lagt upp på youtube. Det låter som en förståndshandikappad robot som sjunger Killing me softly. Nån som minns den? xD
Naymari Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 Hah! Nu blev jag påmind om den där typ "reklamsnutten" något företag lagt upp på youtube. Det låter som en förståndshandikappad robot som sjunger Killing me softly. Nån som minns den? xD Nej, jag betalar för Spotify 🙂
Guitar Nilsson Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 Aldrig förstått meningen med grafisk EQ till studiobruk. De låter inte musikaliskt i min mening. Men roligt att du är nöjd! 🙂 Börjar få kläm på den parametriska avdelningen nu. Där kan jag leta frekvenser som borde höjas eller sänkas utan att veta alls vilken det är om jag inte tittar noga på burken, det är bra. Den grafiska låter väldigt okonstlad den med, men den parametriska är nog bättre, tycker mig höra skillnaden nu...
Guitar Nilsson Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 o i tvn skriker de som idioter över noll - noll digitalt fotbollsresultat
Guitar Nilsson Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 måste micra en korv o doppa den i gingroggen. Jag blev ginalkis igen nere på Fuerteventura
pjocke (oregistrerad) Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 En pedal för sångare: I mitt band är det jag som blir anklagad för alla tre varenda gång vi repar... 🙁
slejnard Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 Ett noll varte Men vahettere 😕 Nya tag svärje! BOLLFOT! 😮
Recommended Posts