Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag tror du glömde fika? eller nej vänta, det gjorde du inte.

☺️

xD 🥰

Skulle vara mysigt med en uggla som husdjur. Just saying. 😑

I våras satt den en morgon en hornuggla på mitt cykelstyre. Vi gick ut bakvägen för att inte störa den. På eftermiddagen flög den iväg, efterlämnande vit pooh. Kråkfåglar är mina favoriter.

Inte svastikan med en vit cirkel och ett rött fält bakom. Det är hitlers design. Svastikan förekommer dessutom i flera olika sammanhang i olika delar av asien.

På gamla kartor var det symbol för elverk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Memph skall du med och kolla fotbollen?

Tack som frågar Loopis!

Dock ska jag kolla på Nickelback i Scandinavium om en timma. Plus att jag har noll koll på fotboll xD

Men hade varit trevligt ändå! 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Min morbrors granne hade en uggla som hade ramlat ur sitt bo en gång. Den satt på hans axel och han matade den med maskar. Jag vill minnas att jag tyckte det var lite läskigt. Fast inte läskigare än den jävla gåsen som bodde hos morbror. Den hette Kalle och var elak som fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mixtrar med Apex-EQn. Den har både grafisk o parametrisk eq i samma låda. Den parametriska är lite lurig att förstå. Men den verkar vara en riktig kvalitetsburk. Den ser aldrig ut att vara använd öht... Skitsnygga boost...

Högintressant, Nilsson... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Mixtrar med Apex-EQn. Den har både grafisk o parametrisk eq i samma låda. Den parametriska är lite lurig att förstå. Men den verkar vara en riktig kvalitetsburk. Den ser aldrig ut att vara använd öht... Skitsnygga boost...

Aldrig förstått meningen med grafisk EQ till studiobruk. De låter inte musikaliskt i min mening.

Men roligt att du är nöjd! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

inte så det låter vettigt, tror jag..

Hah! Nu blev jag påmind om den där typ "reklamsnutten" något företag lagt upp på youtube. Det låter som en förståndshandikappad robot som sjunger Killing me softly. Nån som minns den? xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Aldrig förstått meningen med grafisk EQ till studiobruk. De låter inte musikaliskt i min mening.

Men roligt att du är nöjd! 🙂

Börjar få kläm på den parametriska avdelningen nu. Där kan jag leta frekvenser som borde höjas eller sänkas utan att veta alls vilken det är om jag inte tittar noga på burken, det är bra.

Den grafiska låter väldigt okonstlad den med, men den parametriska är nog bättre, tycker mig höra skillnaden nu...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...