Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Lagar färsbiffar och pottisar 😮 Åt just två skivor inlagd gurka 😑

pjocke (oregistrerad)
Postat

Ska gå å träna.

Postat

Är den bra? 😳

Idén bakom den håller, skulle jag tro, men jag skrev den när jag var nitton - och det märks ju - och jag har inte bearbetat den, bara skrivit ett förord för att idén bakom ska komma fram bättre. Bonniers ville inte ge ut den så jag sket i det. Finns på vulkan.se print-on-demand. Kan länka till den här for free and gratis om intresse finns. 🙂

/Algotezza

Postat

Äh, sitt inte och tjut över löjliga -10 grader, ongdjävul 😏

Du skulle du varit med när jag var liten krapp. Då var det -38 grader i tre månader och vi vart tvungna att gå ut och hugga ved till stugan ändå. Det var så kallt att pratat förs i luften och inte tinade upp förrän till våren 😠

mvh

Barnet från Frostmofjället

😄

Rolig du. Vi har haft -42 år 1998

Postat

Lårkakor till kaffet, kanske? Snömos med tidningsanka till middag? 😛

/Algotezza

Postat

Märkte precis att min vänstra underarm var full med torkat blod under min tröja från armbågen.

Undrar när fan det hände? 😆 Har inget minne av att jag slagit mig 😛

Postat

Märkte precis att min vänstra underarm var full med torkat blod under min tröja från armbågen.

Undrar när fan det hände? 😆 Har inget minne av att jag slagit mig 😛

Om du inte har nåt sår måste det komma från nån annan. VAD HAR DU GJORT?

Postat (redigerat)

Blueberries...

Slukhål på frammarsch... 😱

/Algotezza

en flygande slukhål - en fluga

Flughål?

/Algotezza

Redigerat av Algotezza
Postat

Det tyx ha dykt upp några nykomlingar med jag har legat lågt. Ett sammanträffande?

😮

inte en chans 😉

😄😆

Postat

Om du inte har nåt sår måste det komma från nån annan. VAD HAR DU GJORT?

"Från armbågen" dvs jag har ett sår på armbågen. Men vi kan säga att jag var ute och slogs med någon, så låter jag tuffare

Postat

Jag tror att Nay är besatt. Ska vi ringa Ghostbusters eller en exorcist? 😮😳

Postat

Någon som vet någon lämpligt plastmaterial på max två millimeters tjocklek att ha i ett datorbygge?

Postat

Plexiglas?

/Algotezza

Det lutar åt att bli något sådant.. Finns på Biltema. Men frågsn är hur det är med dess antistatiska egenskaper?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.