Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Keff xD

Rejäla golvare alltså, va gott! Fast det tycker inte grannen förmodar jag. 😛

Pff, ingen bor under mig ändå. ☺️ Vad har du för ljudanläggning?

365 dagar till systemet. 😑

Långt att gå. 😳 Och GRATTIS! ☺️

pjocke (oregistrerad)
Postat

Min mamma har inte kört bil på säkert 30 år, men hon har körkort. GOD FÖRMIDDAG!

Postat (redigerat)

Bra jobb man har när man kan chatta på jubbet. När e de kaffedax? Skönt med freda i morron... Gjorde en låt igår. Med några av mina Korg kaossilatorer. La ut den på SoundCloud. Vissa undrar om det är musik jag gör och inte bara oljud. Det är ljudskapelser. Låter ranelidspretto eller hur... 😄

/Algotezza

Redigerat av Algotezza
Postat

Bra jobb man har när man kan chatta på jubbet. När e de kaffedax? Skönt med freda i morron... Gjorde en låt igår. Med några av mina Korg kaossilatorer. La ut den på SoundCloud. Vissa undrar om det är musik jag gör och inte bara oljud. Det är ljudskapelser. Låter ranelidspretto eller hur... 😄

/Algotezza

Är du Herman Lindqvist? 😳

Postat

Nope.

Är du van Veeteren eller bara eller von Wettern?

Du kan googla på Algotezza. Jag är en smula mallig över allt man får upp då. 🥰

/Algotezza

Postat

Jag kör med café au lait på automaten med extra socker plus tre extra bitar. Socker ger energi till min hjärnas hårda arbete.

/Algotezza

pjocke (oregistrerad)
Postat

Jag måste sluta med socker. Och nikotin. Och koffein. Och bara dricka sprit en gång i veckan. Jävla fint att vara 32 och ha hälsa som en 70-åring.

Postat

Minns ni den sköna reklamen för glass: Gott- gottigottgott. Det var två tvillingar från Borrby på Österlen och som hade bilfirma där. De fixade vår bil en gång på 90-talet. Mitt huvud är fult av såna här meningslösa fakta som ibland kan va nyttiga när man spelar TP...

1210 är det lunch.

Coffee makes the world go aorund, the world go around, the world go around (sjunges till melodin Money makes the world go around)

/Algotezza

Jag måste sluta med socker. Och nikotin. Och koffein. Och bara dricka sprit en gång i veckan. Jävla fint att vara 32 och ha hälsa som en 70-åring.

Ja är 62 men har hy som en sjuttonårig persika.

/Algotezza

Postat

"Värden som en 25-åring" har jag fått höra några år av hälsoundersökningar med blodprover, EKG och crap.

När en läkare säger sånt till mig tar jag det dock, tyvärr, som en utmaning... 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.