Jump to content
Annons

Recommended Posts

pjocke (oregistrerad)
Postat

musik är ligamentet som håller ihop musiken! 😳

Kan den tränas upp med skiv-stång?

Annons
Postat

Det är därför jag bara gör låtsasmusik. Det är bättre på alla sätt och vis, man behöver varken instrument eller pluggar!

Instrument är plotjy-plojty 🙂

Kan den tränas upp med skiv-stång?

... 😏😄

* * *

Hej längstah! Har precis lunchat potmos och kötthbular. GOTT varte 😮 Håller på att styra upp en utav Christoffers låtar. Luftigt blire 😮

Snart: joppet 😏

Postat

Btw är det bara jag eller påminner inte Algotezzas avatar väldigt mycket om Herman Lindqvist? 😳😕🤪😲

Postat

du påminner om chae med apelsiner för ögonen! 😠

å din mamma påminner om din mamma!

😠

xD

* * *

Måste få lite input här. Har svårt att höra om det är för vass uppåt frekvenserna eller om det finns något man skulle kunna fixa till 😑

Leaden och stämmorna är inte lagda än men vi ska se om vi kan styra upp det in en framtid nära oss. När vi gjorde den här låten back in the day (2009) så lirade Toffe gura och sjöng men inför den här nyprodden så gjorde jag allt 😑

Postat

xD

Fan va nice stärkare då! 😄 Vad haru för högtalare då?

KEF C7 (dom är KEFF!), helt okej högtalare. 🙂 Ska väl dock uppgradera det med så småningom.

109518.jpg

Postat

KEF C7 (dom är KEFF!), helt okej högtalare. 🙂 Ska väl dock uppgradera det med så småningom.

109518.jpg

Säg inte till storforat att du kör hifi. Då blir det sträckbänken!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.