Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)

Min är död. Det är iofs inte ett jättestort problem nu för tiden, men det gör det svår att umgås med honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Badbollsbasisten har ändå slutat sen ett halvår tillbaka. 🙁

Han är numera volleyboll-domare. ☺️

🙁 (btw var det DEN basisten ni hade en massa strul och problem med?)

Nice 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

🙁 (btw var det DEN basisten ni hade en massa strul och problem med?)

Nice 😄

Ja, för att göra en kort historia ännu kortare så är badbollsbasisten en jättegammal polare som tappade intresset för musiken och för att upprätthålla vår vänskap.

Och nya basisten visade sig vara både en apgrym basist och blev sen en av mina bättre vänner, så allt löste sig till slut. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

😮

Helskumt! Hur kan träden vara så gröna menar jag, när marken är så lövig?

😆

5fbc3be04a2511e3b90d121d6df4beab_7.jpg

Från spelningen. ☺️

FETT! 😄 Rockstar ju, du ser otroligt avslappnad ut på scen. Får man höra nått me?

Jag har inte heller någon kontakt med min farsa. Det var jag själv som bröt det sista året jag gick på gymnasiet. Något av det jobbigaste jag någonsin har gjort men det innebar att jag idag är fri från honom, vilket gjorde allting värt.

Okej tråkigt. =/

Då har vi ytterligare en sak gemensamt.

det är bättre att fokusera sin energi på att vara lycklig istället för att upprätthålla sjuka relationer.

Kunde inte sagt det bättre själv. 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland undrar jag om man kan koppla in en EQ i en människa för att öka deras 'emotional quota'?

Eller egentligen inte, eftersom jag kom på den idén nu 😉

Hör med AF. Han hade säkert något sådant projekt på gång.. det gick iofs "sådär" 😉😛😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har ni för problem med era fäder?

Long story, men kan sammanfatta det i några generella punkter. Kör en spoiler för att inte tynga längsta mer.

-Kärlek visas i handling, inte i tomma ord. Tex försöka hjälpa om det behövs, speciellt om man frågar. Göra uppoffringar för de man säger sig bry sig om.

-Någon som tror sig alltid ha rätt i alla situationer är hopplös att diskutera och leva med.

-En förälder får under inga omständigheter favorisera någon/några av sina barn, åtminstone aldrig visa om de känner så. Det kan leda till otäcka konsekvenser.

Ingen av oss fem bröder har någon större kontakt med honom vilket säger något. Han var ingen hemsk människa, han hade goda sidor också men på det stora hela en dålig far och en för självisk och envis person för att hantera en familj. Jag skulle vara en tio gånger bättre far, en roll jag delvis fick ta för mina småbröder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...