Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Ja, det är ju så... man ska upprätthålla relationer om de får en att må bättre. nog är det tråkigt att släppa kontakt med någon i sin familj, men ibland är det bättre att fokusera sin tid och energi på annat!

True that.

Jag försökte under de sista åren jag bodde kvar men i vissa fall går det inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

På senare år har jag börjat kalla onsdagar för lilla måndag. Jag gissar att det är något slags ålderstecken. Jag är en morgonmänniska men det här med att stiga upp fem varje morgon börjar kännas direkt puckat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ibland finns inte ens valmöjligheten.

särskilt då är det bättre att lägga sin tid och energi på annat

True that.

Jag försökte under de sista åren jag bodde kvar men i vissa fall går det inte.

jag beklagar 🙁 men du verkar relativt lycklig och välanpassad ändå som tur är 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

På senare år har jag börjat kalla onsdagar för lilla måndag. Jag gissar att det är något slags ålderstecken. Jag är en morgonmänniska men det här med att stiga upp fem varje morgon börjar kännas direkt puckat.

😛 Låter omänskligt tidigt. Har du långt att åka till jobbet eller?
Link to comment
Dela på andra sajter

😛 Låter omänskligt tidigt. Har du långt att åka till jobbet eller?

haha, 15 minuter på stålgeten och det inkluderar att låsa dörren, plocka ut cykeln ur förrådet osv. xD

Om jag inte stiger upp väldigt tidigt får jag svårt att somna om nätterna, vilket jag ändå kan ha. Oavsett så verkar jag ha det tungt att komma upp varje morgon så vad fan vinner man egentligen? xD

Link to comment
Dela på andra sajter

😆

varför har du så svårt å sova?

Svårt att säga... brukar fundera på det där om dagarna ibland. Jag sitter över en kopp kaffe när jag just tagit eftermiddagsdosen amfetamin och tänker på om man har några serier att streck-kolla till kvällen. Oh, wait...

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gissar att kombinationen uppers och downers lär gå emot varenda läkares magkänsla, än hur långt ifrån en "riskpatient" man är. xD

jag och en vän skrev ett pilotavsnitt till en serie en gång som skulle handla om två riktiga pundare. i en scen skulle de bli lite lätt förvirrade och ta upp vilka droger de måsta ta för att balansera ut olika bieffekter. skulle låta väldigt akademiskt och proffsigt - till skillnad från allt meningslöst dravel de vräker ur sig under resten av avsnittet 😄

....men den blev aldrig inspelad

Dubbla 'än' tar jag som ett tecken. NN som man säger det kort, på engelska... eller night, night!

god natt!

Loopis han lurkar i bakgrunden. Mystiskt bejakar våra djupa samtalsämnen xD

vill väl inte ta i dessa diskussioner med tång ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

True that.

Jag försökte under de sista åren jag bodde kvar men i vissa fall går det inte.

Jag har inte heller någon kontakt med min farsa. Det var jag själv som bröt det sista året jag gick på gymnasiet. Något av det jobbigaste jag någonsin har gjort men det innebar att jag idag är fri från honom, vilket gjorde allting värt. Som Zak sa, det är bättre att fokusera sin energi på att vara lycklig istället för att upprätthålla sjuka relationer.

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Jag har slutat dricka kaffe på jobbet, eftersom det smakar röv. Dricker en kopp på morgonen och tar en termosmugg med mig i bilen, sen inget. Abstinensen är total.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...