Micke H Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Vad är kärlek? Bäbis, slå mig inte. Slå mig inte något mer.
pjocke (oregistrerad) Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Hela lunchen gick åt till att prova ridbyxor. Som dyra Cheap Mondays.
Zakyath Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Det där skåningskämtet får mig att känna mig gammal... Mest för att det var jättepopulärt när jag gick i mellanstadiet, och folk verkar inte ha varit födda då. Inte ens folk som är äldre än mig, konstigt nog. även vi yngre generationer har fått uppleva skämtet sen vi knappt visste vad en skåning var. det är bara skåne själva som inte riktigt hängt med. orsaken till att nay stöter på det nu är väl för att han flyttat.
Zakyath Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 den där hade vi på förstasidan i vår powerpoint om alkoholism någon gång i slutet på gymnasiet ☺️
Memphis Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 jag vill starta ett nytt band som heter Say What. På konserter kan man skrika: "Whe are Say What! When I say Say, you say What! Say!" "What?" "Say!" "What?" "Say!!!" "What????" Kom o tänka på denna klassikern. 😄
Memphis Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Har ni tänkt på att melodin i refrängen på Veronica Maggios senaste låt Hela huset är i princip identisk med Aviciis senaste låt Hey Brother. IM JUST SAYING
Naymari Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Längstahr på päronens soffa från nya luren, hejhopp!
Naymari Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Vad är egentligen en skåning? En bonde med för mycket fritid 😑
CHAE Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Längstahr på päronens soffa från nya luren, hejhopp! Häj, häj Nay 🙂 En bonde med för mycket fritid 😑 😆😄
Fidden Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 (redigerat) Ni vet den där diskussionen om att håkans "det kommer aldrig vara över för mig" och att den påminde om en johnossi låt (dead end?). Nu har ju the sounds gett sig in i leken med hurt the ones i love. Fast när man tänker efter så är det ju bryan adams heaven som alla kopierat. DO I HEAR AN AMEN?! Redigerat 8 november 2013 av Fidden
CHAE Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Ni vet den där diskussionen om att håkans "det kommer aldrig vara över för mig" och att den påminde om en johnossi låt (dead end?). Nu har ju the sounds gett sig in i leken med hurt the ones i love. Fast när man tänker efter så är det ju brian adams heaven som alla kopierat. DO I HEAR AN AMEN?! 🙂
CHAE Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 MEN DET HÄR ÄR VIKTIGT! 😠 Skapa en tråd om det vet ja 🙂 🙁
Fidden Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Drickat är redan slut och klockan är inte ens 21! 😮
drloop (oregistrerad) Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Rosébubbel är gott. Har någfra droppar kvar...
Recommended Posts