Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)
Postat

Hela lunchen gick åt till att prova ridbyxor. Som dyra Cheap Mondays.

Postat

Det där skåningskämtet får mig att känna mig gammal... Mest för att det var jättepopulärt när jag gick i mellanstadiet, och folk verkar inte ha varit födda då. Inte ens folk som är äldre än mig, konstigt nog.

även vi yngre generationer har fått uppleva skämtet sen vi knappt visste vad en skåning var. det är bara skåne själva som inte riktigt hängt med. orsaken till att nay stöter på det nu är väl för att han flyttat.

Postat

jag vill starta ett nytt band som heter Say What. På konserter kan man skrika:

"Whe are Say What! When I say Say, you say What! Say!"

"What?"

"Say!"

"What?"

"Say!!!"

"What????"

Kom o tänka på denna klassikern. 😄

WINNIE-THE-POO-KNOT-PUNS.png

Postat

Har ni tänkt på att melodin i refrängen på Veronica Maggios senaste låt Hela huset är i princip identisk med Aviciis senaste låt Hey Brother.

IM JUST SAYING

Postat

Längstahr på päronens soffa från nya luren, hejhopp!

Häj, häj Nay 🙂

En bonde med för mycket fritid 😑

😆😄

Postat (redigerat)

Ni vet den där diskussionen om att håkans "det kommer aldrig vara över för mig" och att den påminde om en johnossi låt (dead end?). Nu har ju the sounds gett sig in i leken med hurt the ones i love.

Fast när man tänker efter så är det ju bryan adams heaven som alla kopierat.

DO I HEAR AN AMEN?!

Redigerat av Fidden
Postat

Ni vet den där diskussionen om att håkans "det kommer aldrig vara över för mig" och att den påminde om en johnossi låt (dead end?). Nu har ju the sounds gett sig in i leken med hurt the ones i love.

Fast när man tänker efter så är det ju brian adams heaven som alla kopierat.

DO I HEAR AN AMEN?!

and-not-a-single-fuck-was-given-that-day.jpg

🙂

Postat

MEN DET HÄR ÄR VIKTIGT!

😠

Skapa en tråd om det vet ja 🙂

4780496349_380dd9ef2a_o.jpg

🙁

drloop (oregistrerad)
Postat

Rosébubbel är gott. Har någfra droppar kvar...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.