Micke H Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Orka att jag var på väg in i tråden för att posta den här:
Fidden Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Det där skåningskämtet får mig att känna mig gammal... Mest för att det var jättepopulärt när jag gick i mellanstadiet, och folk verkar inte ha varit födda då. Inte ens folk som är äldre än mig, konstigt nog.
pjocke (oregistrerad) Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Skulle påminna dig om att fixa frontskinnet och moongel! ☺️ TACK! Ska göra det efter jobbet.
slejnard Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Ska man eller ska man inte åka till Lule å handla billigt snus på Willys e frågan 😕
pjocke (oregistrerad) Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Jag ska även till webballen och tjöpa luuuurar. Ska man eller ska man inte åka till Lule å handla billigt snus på Willys e frågan 😕 På "mitt" Willys kostar en dosa rapé 37 spänn. I tobaksbutiken precis utanför kostar den 35. Wicked awesome.
slejnard Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Jag ska även till webballen och tjöpa luuuurar. På "mitt" Willys kostar en dosa rapé 37 spänn. I tobaksbutiken precis utanför kostar den 35. Wicked awesome. Tror kronan går på 39kr. Här i affären kostar den kanske 45kr? Va lurigt! 😑 Haha nu var du vitsig. Igen! 😄
pjocke (oregistrerad) Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Tror kronan går på 39kr. Här i affären kostar den kanske 45kr? Sist jag hade planerat dåligt köpte jag på Statoil. 51 spänn, helt sinnessjukt.
Micke H Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 jag vill starta ett nytt band som heter Say What. På konserter kan man skrika: "Whe are Say What! When I say Say, you say What! Say!" "What?" "Say!" "What?" "Say!!!" "What????"
Neosus Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 jag vill starta ett nytt band som heter Say What. På konserter kan man skrika: "Whe are Say What! When I say Say, you say What! Say!" "What?" "Say!" "What?" "Say!!!" "What????" Du e då int riktigt frisk! 😄🥰
Micke H Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Ibland tror jag nästan det bästa med Dream Theater är att garva åt det kanadensiska uttalet när han sjunger. "What are you dreaming abooooot?" xD
D Vibe Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Det där skåningskämtet får mig att känna mig gammal... Mest för att det var jättepopulärt när jag gick i mellanstadiet, och folk verkar inte ha varit födda då. Inte ens folk som är äldre än mig, konstigt nog. Hade missat den .. Jolig var den 😄
D Vibe Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Den här var det min trötta hjärna försökte posta igår...
Micke H Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 Önsketänk med mycket stänk Mina sorg i sprit jag dränk!
Micke H Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 I hear it's amazing when the famous purple stuffed worm in flap-jaw space with the tuning fork- does a raw blink on Hara-kiri Rock. I need scissors! 61!
Recommended Posts