Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Frisörskämt:

Slå dig ner och känn dig nerslagen, så ska jag klippa till dig.

Redigerat av D Vibe
Annons
Postat (redigerat)

morn memfo del fjollolissimo! 😄

Mäh. 😛

Jag e ingen fjolla. 🙁 Kan dock fjolla mig en del. 😛

Jag vågade mig utanför Längsta idag för första gången på typ ett år. Jag kom dock inte utanför Off topic-avdelningen. xD

xD

Jag går sällan ut dit också. Det är för det mesta kallt och otrevligt, Här är det varmt och trivsamt.

*slap* Memphis though... 😄

😄

Redigerat av Memphis
Postat

Skön dag idag.

Var o klättrade bouldering me en polare efter jobbet, fett kul!

Och så Indisk take away efter det, fett gott!

Postat

[...]

Jag går sällan ut dit också. Det är för det mesta kallt och otrevligt, Här är det varmt och trivsamt.

[...]

Jag förstår inte ens vad ni pratar om... uh-tahn-foer la-eng-stah?
Postat

Jag åt pizza och drack öl med Michelle och Mia. Och så betalade jag för hela sällskapet (Mia hade inga pengar kvar på kortet) och fick värsta sköna blicken från kassörskan, som sen frågade vad vi skulle göra nu. 😄 xD

Postat

Jag åt pizza och drack öl med Michelle och Mia. Och så betalade jag för hela sällskapet (Mia hade inga pengar kvar på kortet) och fick värsta sköna blicken från kassörskan, som sen frågade vad vi skulle göra nu. 😄 xD

"Jo det blir en trekant... eller känner du för en fyrkant?"
Postat (redigerat)

Vem skrev i: Den allmänna snacktråden, 2013

Medlemsnamn Inlägg

Neosus 4239

slejnard 3435

SadamJR 2607

CHAE 2398

Micke H 2029

Naymari 1665

Memphis 1308

Zakyath 1256

Fidden 874

D Vibe 628

Pico 573

Redigerat av Micke H
Postat

Varit intresserad av att testa det här med gröna smoothies nu ett tag. Gjorde lite nyss. Det är intressant smak minst sagt. Kan inte besluta mig riktigt vad jag tycker om smaken. Matigt är det iaf.

Postat

Vem skrev i: Den allmänna snacktråden, 2013

Medlemsnamn Inlägg

Neosus 4239

slejnard 3435

SadamJR 2607

CHAE 2398

Micke H 2029

Naymari 1665

Memphis 1308

Zakyath 1256

Fidden 874

D Vibe 628

Pico 573

😄

Vi skulle kunna trycka upp en årsbok med alla inlägg, bilder och skicka till Dingbats, Pazo och laxen i julklapp. xD

Postat

GenieBMUBMD.gif

Det där kommer vi få se live snart. 😮☺️

Min kompis i Stockholm skulle faktiskt också se dom. det var kul. Så slaggar hos honom den helgen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.