Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)
Postat

Inspelning på söndag! Måste skära hål i frontskinnet och köpa mer tonegel. Påminn mig om det!

Postat

oM CIRKA EN TIMME SKA AJG TRÄFFA mICHELLE, oops, var caps lock på, orka ändra, jag, mia och michelle ska öleliöla ute i älvsjö, hoppas vi hittar något bra ställe, jag är FETT hungrig!

Postat

Inspelning på söndag! Måste skära hål i frontskinnet och köpa mer tonegel. Påminn mig om det!

Skulle påminna dig om att fixa frontskinnet och moongel! ☺️

Postat

ewroL är tillbaka! Härligt 🙂

Nu har han slagit sig in på demosäljar-äventyr 😮

drloop (oregistrerad)
Postat

Najs, e du Cthuluer?

1461116_610402435689342_249299487_n.jpg

Postat

Jaha, och hur var det här då? /Snut

Åt helvete! Nay har svarat på bluffmail från Tele2 och måste köpa bakelit-telefon från sent 70-tal för c:a 4500 kr/mån i tre år 🙁

En kan bli förbannad 😠

Postat (redigerat)

Åt helvete! Nay har svarat på bluffmail från Tele2 och måste köpa bakelit-telefon från sent 70-tal för c:a 4500 kr/mån i tre år 🙁

En kan bli förbannad 😠

Men oj, vilket kap. Jag slår till! Eller nej, jag är inte våldsam av mig... till kan känna sig lugn! *slap* Memphis though... 😄 Redigerat av Pico
Postat

bakelite_telefon_analog.JPG

😕

En kan bli förbannad 😠

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.