Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Fick mig en glad överaskning idag.

För ett par veckor sedan tog jag fram en produkt som företaget ansökte patent på.

Idag sade chefen att om en anställd gör det så får man en bonus.. och den var rätt saftig såg jag. 😱 Skitnice! 😄

Men va roligt. Vad vare för produkt? Eller är det hemligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte jättemycket för mainstreammusik men har fastnat för Katy Perrys låt Roar och Miley Curos låt Wrecking Ball. Riktigt goa. (Och nej, inte pga av lättklädda musikvideos. 😛 jag lyssnar på spottan 😠)

Fast Roar är kalasbra. Hela plattan Prism är go o gla'! Mäster Martin & Dr.Luke in actioné! Vincent Pontare är med på ett hörn på en av låtarna! 😮

🥰 Bara jag som kör med julavatar än så länge? 🙁

Den är ju bara November 😠

Fick mig en glad överaskning idag.

För ett par veckor sedan tog jag fram en produkt som företaget ansökte patent på.

Idag sade chefen att om en anställd gör det så får man en bonus.. och den var rätt saftig såg jag. 😱 Skitnice! 😄

Coolt! 😮 är det inte kalasdyrt att få patent?

Jo, det brukar vi. Här är min i alla fall:

Men tjena där!

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Micke,

 

Eftersom du är betrodd som Facebook-annonsör har vi höjt summan för det högsta beloppet som du kan spendera på en dag till kr0.00. Det är som att höja gränsen på ett kreditkort och detta ändrar inte din befintliga kampanjbudget på något sätt.

 

Den här nya gränsen börjar gälla inom 24 timmar.

 

Du kan dra nytta av ditt ökade maxbelopp genom att gå till annonshanterarenoch uppdatera din budget.

Tack för att du fortsätter annonsera på Facebook!

😳 Tack...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...