CHAE Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 aaaawww 🥰 Känns ju som att det är ett sätt att trycka ut lite extra pengar genom att få köparen att tycka synd om dem 😕 Tragiskt om det är sant though. .....Tvätta en gitarr med klorin är väl inte så bright? 😱 Gillar också att man ska budgiva på Killens facebook. Utan att länka till budgivningen. Nope.... 😑 mmm verkar skumt ju. Jo den blir välkdigt bright då 😄 Yes it is, Nay. Yes it is 😠 beror på om han kör pop3 eller imap. kör han imap så kommer alla gamla mail tebax. vad det gäller mailadresserna så kan man exportera adressboken och importera i nya dattan. fast det beror på vad de e för slags emailclient. kör han hotmail så är det bara att logga in. ja ni fattar va? 😛 (orka stor bokstav) Erhm...okej 😳 Vad tyx om detta då? http://forum.studio....er-ni-inte-kan/ 😆 :lol:
Micke H Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Erhm...okej 😳 Är det en webmail eller typ Outlook, till att börja med?
CHAE Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Är det en webmail eller typ Outlook, till att börja med? Nej alltså, det är Outlook han har nu. Inte web-baserad utan som programvara i den nuvarande burken.
Micke H Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Nej alltså, det är Outlook han har nu. Inte web-baserad utan som programvara i den nuvarande burken. Då är det antagligen POP3 han kör, och som Neosus säger så kommer den inte synka mail automagiskt då, utan han får exportera ut mailen och sen importera dom.
CHAE Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Då är det antagligen POP3 han kör, och som Neosus säger så kommer den inte synka mail automagiskt då, utan han får exportera ut mailen och sen importera dom. Ah... 🙁 Nåja, får hjälpa honom med det också när det blir dags 😑
Zakyath Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 börjar bli snussugen.. är det inte mars snart??
Pico Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Jomenvahettere.... Pappa har bestämt sig för att köpa nya dator (about fakking time I say). Tänkte hjälpa honom med installation och sådant där no biggie... However; han kör tockenhäringa Outlook och han frågade "försvinner mina mail/emailadresser nu när när jag får en ny dator?" Det måste väl räcka att han kör sina gamla användaruppgifter på den nya burken och "vips" så är allt intakt...eller va? 😳😕 Mvh Undrande och orolig Default skall nog vara att det ligger kvar på servern i fråga men det går klicka ur så att när man tankar ned meddelanden så rensas de från servern.Leta efter .pst/.ost-filer i hans profil så går det spara den vägen, skulle det behövas. </work mode> Default = ligger kvar på servern, klicka ur alternativet = tar bort från servern. Skönt att man inte är övertydlig i alla fall... xD
Neosus Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Venne! Jag kör imap iallafullafall är sjukt smidigt... 😑
Pico Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Spenderade fan 40 minuter i morse på att byta ut en fläkt i min jobbdator för den lever om så förbannat. Vid lunch kommer en konsult förbi mitt kontor och meddelar att min nya dator är klar så den gamla kan bytas ut. Mjahapp, tackar då. Visste inte ens att det var en ny på G men det är ok. Ett ärende av lågprio-karaktär och som släpat efter lite ville jag få löst så vid 10:00 bokade jag in en session med kunden till imorgon vid lunch. Ärendet ville jag då göra bort så man har lite framförhållning och koll på det aktuella problemet och dess lösning innan det börjar dyka upp fler ärenden av samma sort men där det kanske är akut för andra kunder. Vid 11 kom då det första av tre sånna akuta ärenden.
Zakyath Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 tror jag har pluggat typ så mycket man kan nu utan huvudboken 😛 bara hoppas på det bästa inför tentan imorgon
SadamJR Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 tror jag har pluggat typ så mycket man kan nu utan huvudboken 😛 bara hoppas på det bästa inför tentan imorgon Är det roligare än psykologi?
Pico Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 (redigerat) Alltså visst liksom... klart toklånga filnamn inte går visa så de förkortas dårå menneh... blev det inte lite fail här? Redigerat 14 februari 2013 av Pico
Micke H Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Jag har fått hem min ritplatta nu! Jag försökte bekanta mig med den genom att göra min första människa i färg. Kanske dags att döpa henne snart.
Zakyath Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Är det roligare än psykologi? tja, det är väl måttligt kul att syssla med. psykologin var verkligen hit or miss, vissa grejer var väldigt intressanta, medan många andra var hur trista som helst.
SadamJR Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Rektoskopi! Genomgick en gastroskopi en gång. Det var fan ingen höjdare.
Fidden Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Genomgick en gastroskopi en gång. Det var fan ingen höjdare. Det värsta måste väl vara den där vätskan som är allt man får förtära innan? Iallafall verkade det så på min brorsa. Han ville aldrig sluta gnälla.
SadamJR Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Det värsta måste väl vara den där vätskan som är allt man får förtära innan? Iallafall verkade det så på min brorsa. Han ville aldrig sluta gnälla. Nä, det värsta var att få den där kameran nerkörd i buken. Nån vätska kommer jag inte ihåg.
Fidden Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 hmm, det kanske var rekto-varianten han gjorde då... minns inte riktigt.
SadamJR Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 hmm, det kanske var rekto-varianten han gjorde då... minns inte riktigt. Menar du att han fick vätskan som lavemang?
SadamJR Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Gotlandsruss kan funka! Dom borde man kunna pannera och pannsteka.
Fidden Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Menar du att han fick vätskan som lavemang? Jag vet ingenting längre 🤪
SadamJR Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Jag vet ingenting längre 🤪 Inte jag heller. Det var så länge sen att jag inte minns om jag fick nån vätska eller var jag förväntades inta den.
Recommended Posts