Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

catgif11.gif

105.gif

98.gif

anigif_enhanced-buzz-2749-1323295539-27.gif

anigif_enhanced-buzz-10181-1323295518-9.gif

anigif_enhanced-buzz-3054-1323295579-16.gif

anigif_enhanced-buzz-3107-1323296289-20.gif

anigif_enhanced-buzz-10181-1323295701-15.gif

anigif_enhanced-buzz-3021-1323297360-39.gif

tumblr_m8c4ufr5a61qhjnd9o1_400.gif

aaaawww 🥰

Känns ju som att det är ett sätt att trycka ut lite extra pengar genom att få köparen att tycka synd om dem 😕

Tragiskt om det är sant though.

.....Tvätta en gitarr med klorin är väl inte så bright? 😱

Gillar också att man ska budgiva på Killens facebook. Utan att länka till budgivningen.

Nope.... 😑

mmm verkar skumt ju.

Jo den blir välkdigt bright då 😄

Yes it is, Nay. Yes it is 😠

beror på om han kör pop3 eller imap. kör han imap så kommer alla gamla mail tebax. vad det gäller mailadresserna så kan man exportera adressboken och importera i nya dattan.

fast det beror på vad de e för slags emailclient. kör han hotmail så är det bara att logga in.

ja ni fattar va? 😛

(orka stor bokstav)

Erhm...okej 😳

😆 :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Är det en webmail eller typ Outlook, till att börja med?

Nej alltså, det är Outlook han har nu. Inte web-baserad utan som programvara i den nuvarande burken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej alltså, det är Outlook han har nu. Inte web-baserad utan som programvara i den nuvarande burken.

Då är det antagligen POP3 han kör, och som Neosus säger så kommer den inte synka mail automagiskt då, utan han får exportera ut mailen och sen importera dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är det antagligen POP3 han kör, och som Neosus säger så kommer den inte synka mail automagiskt då, utan han får exportera ut mailen och sen importera dom.

Ah... 🙁

Nåja, får hjälpa honom med det också när det blir dags 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jomenvahettere.... Pappa har bestämt sig för att köpa nya dator (about fakking time I say). Tänkte hjälpa honom med installation och sådant där no biggie... However; han kör tockenhäringa Outlook och han frågade "försvinner mina mail/emailadresser nu när när jag får en ny dator?"

Det måste väl räcka att han kör sina gamla användaruppgifter på den nya burken och "vips" så är allt intakt...eller va? 😳😕

Mvh

Undrande och orolig

Default skall nog vara att det ligger kvar på servern i fråga men det går klicka ur så att när man tankar ned meddelanden så rensas de från servern.

Leta efter .pst/.ost-filer i hans profil så går det spara den vägen, skulle det behövas.

</work mode>

Default = ligger kvar på servern, klicka ur alternativet = tar bort från servern.

Skönt att man inte är övertydlig i alla fall... xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Spenderade fan 40 minuter i morse på att byta ut en fläkt i min jobbdator för den lever om så förbannat.

Vid lunch kommer en konsult förbi mitt kontor och meddelar att min nya dator är klar så den gamla kan bytas ut.

Mjahapp, tackar då. Visste inte ens att det var en ny på G men det är ok.

Ett ärende av lågprio-karaktär och som släpat efter lite ville jag få löst så vid 10:00 bokade jag in en session med

kunden till imorgon vid lunch. Ärendet ville jag då göra bort så man har lite framförhållning och koll på det aktuella

problemet och dess lösning innan det börjar dyka upp fler ärenden av samma sort men där det kanske är akut för andra kunder.

Vid 11 kom då det första av tre sånna akuta ärenden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Genomgick en gastroskopi en gång. Det var fan ingen höjdare.

Det värsta måste väl vara den där vätskan som är allt man får förtära innan? Iallafall verkade det så på min brorsa. Han ville aldrig sluta gnälla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det värsta måste väl vara den där vätskan som är allt man får förtära innan? Iallafall verkade det så på min brorsa. Han ville aldrig sluta gnälla.

Nä, det värsta var att få den där kameran nerkörd i buken. Nån vätska kommer jag inte ihåg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...