Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Idag lyssnar jag enbart på följande artister: Britney Spears, Blümchen, Lady Gaga, Katy Perry, Taylor Swift och Miley Cyrus.

Jag är inte jättemycket för mainstreammusik men har fastnat för Katy Perrys låt Roar och Miley Curos låt Wrecking Ball. Riktigt goa. (Och nej, inte pga av lättklädda musikvideos. 😛 jag lyssnar på spottan 😠) Redigerat av Memphis
Postat

Fick mig en glad överaskning idag.

För ett par veckor sedan tog jag fram en produkt som företaget ansökte patent på.

Idag sade chefen att om en anställd gör det så får man en bonus.. och den var rätt saftig såg jag. 😱 Skitnice! 😄

Postat

Jag är inte jättemycket för mainstreammusik men har fastnat för Katy Perrys låt Roar och Miley Curos låt Wrecking Ball. Riktigt goa. (Och nej, inte pga av lättklädda musikvideos. 😛 jag lyssnar på spottan 😠)

En icke lättklädd musikvideo, äre en sån VHS i fodral? 😕
Postat

Jag är inte jättemycket för mainstreammusik men har fastnat för Katy Perrys låt Roar och Miley Curos låt Wrecking Ball. Riktigt goa. (Och nej, inte pga av lättklädda musikvideos. 😛 jag lyssnar på spottan 😠)

HA! Jag tog fel på din och mickes avatar. Snacka om att jag fick mitt mind blown xD

Postat

En icke lättklädd musikvideo, äre en sån VHS i fodral? 😕

Ja? 😕

HA! Jag tog fel på din och mickes avatar. Snacka om att jag fick mitt mind blown xD

Varårå xD Finns väl en möjlighet att Micke också skulle kunna gilla en låt me Katy Perry? Eller är det inte metal? 😕

Jag e ju också metal boy 😠

Postat

Känns lite tidigt? 😕

Brukar vi inte köra 1:a advent?

omg. kände mig verkligen som en längstaveteran när jag skrev det där. xD

Postat

Känns lite tidigt? 😕

Jag vet, men jag var otålig. xD

Postat

Känns lite tidigt? 😕

Jo, det brukar vi. Här är min i alla fall:

allen.png

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.