Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Idag lyssnar jag enbart på följande artister: Britney Spears, Blümchen, Lady Gaga, Katy Perry, Taylor Swift och Miley Cyrus.

Jag är inte jättemycket för mainstreammusik men har fastnat för Katy Perrys låt Roar och Miley Curos låt Wrecking Ball. Riktigt goa. (Och nej, inte pga av lättklädda musikvideos. 😛 jag lyssnar på spottan 😠) Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Fick mig en glad överaskning idag.

För ett par veckor sedan tog jag fram en produkt som företaget ansökte patent på.

Idag sade chefen att om en anställd gör det så får man en bonus.. och den var rätt saftig såg jag. 😱 Skitnice! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte jättemycket för mainstreammusik men har fastnat för Katy Perrys låt Roar och Miley Curos låt Wrecking Ball. Riktigt goa. (Och nej, inte pga av lättklädda musikvideos. 😛 jag lyssnar på spottan 😠)

En icke lättklädd musikvideo, äre en sån VHS i fodral? 😕
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte jättemycket för mainstreammusik men har fastnat för Katy Perrys låt Roar och Miley Curos låt Wrecking Ball. Riktigt goa. (Och nej, inte pga av lättklädda musikvideos. 😛 jag lyssnar på spottan 😠)

HA! Jag tog fel på din och mickes avatar. Snacka om att jag fick mitt mind blown xD

Link to comment
Dela på andra sajter

En icke lättklädd musikvideo, äre en sån VHS i fodral? 😕

Ja? 😕

HA! Jag tog fel på din och mickes avatar. Snacka om att jag fick mitt mind blown xD

Varårå xD Finns väl en möjlighet att Micke också skulle kunna gilla en låt me Katy Perry? Eller är det inte metal? 😕

Jag e ju också metal boy 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...