Micke H Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 - You are what you eat! - Are you calling me a pussy??
Memphis Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 (redigerat) Idag lyssnar jag enbart på följande artister: Britney Spears, Blümchen, Lady Gaga, Katy Perry, Taylor Swift och Miley Cyrus. Jag är inte jättemycket för mainstreammusik men har fastnat för Katy Perrys låt Roar och Miley Curos låt Wrecking Ball. Riktigt goa. (Och nej, inte pga av lättklädda musikvideos. 😛 jag lyssnar på spottan 😠) Redigerat 6 november 2013 av Memphis
Memphis Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 Fick mig en glad överaskning idag. För ett par veckor sedan tog jag fram en produkt som företaget ansökte patent på. Idag sade chefen att om en anställd gör det så får man en bonus.. och den var rätt saftig såg jag. 😱 Skitnice! 😄
Pico Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 Jag är inte jättemycket för mainstreammusik men har fastnat för Katy Perrys låt Roar och Miley Curos låt Wrecking Ball. Riktigt goa. (Och nej, inte pga av lättklädda musikvideos. 😛 jag lyssnar på spottan 😠) En icke lättklädd musikvideo, äre en sån VHS i fodral? 😕
Fidden Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 Jag är inte jättemycket för mainstreammusik men har fastnat för Katy Perrys låt Roar och Miley Curos låt Wrecking Ball. Riktigt goa. (Och nej, inte pga av lättklädda musikvideos. 😛 jag lyssnar på spottan 😠) HA! Jag tog fel på din och mickes avatar. Snacka om att jag fick mitt mind blown xD
Memphis Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 En icke lättklädd musikvideo, äre en sån VHS i fodral? 😕 Ja? 😕 HA! Jag tog fel på din och mickes avatar. Snacka om att jag fick mitt mind blown xD Varårå xD Finns väl en möjlighet att Micke också skulle kunna gilla en låt me Katy Perry? Eller är det inte metal? 😕 Jag e ju också metal boy 😠
Fidden Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 Hade iofs en metalpoolare i gymnasiet, vars favoritlåt var barbie girl med aqua.
Memphis Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 Byter profilbild dårå, så det inte sker några fler olyckliga förväxlingar.
Micke H Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 🥰 Bara jag som kör med julavatar än så länge? 🙁
Memphis Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 Känns lite tidigt? 😕 Brukar vi inte köra 1:a advent? omg. kände mig verkligen som en längstaveteran när jag skrev det där. xD
Pico Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 Insåg precis att jag skrev poolare. FFS! 😠 Poolaare... oh-ooh... kantarell
Micke H Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 Känns lite tidigt? 😕 Brukar vi inte köra 1:a advent? omg. kände mig verkligen som en längstaveteran när jag skrev det där. xD Jag vet, men jag var otålig. xD
Memphis Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 (redigerat) På tal om Omg, såg det här nyss. xD Ny smak, Chips doppade i chocklad. http://tjock.se/stru...okladdoppade_c/ Redigerat 6 november 2013 av Memphis
Fidden Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 Poolaare... oh-ooh... kantarell xD På tal om Omg, såg det här nyss. xD Ny smak, Chips doppade i chocklad. http://tjock.se/stru...okladdoppade_c/ DU kan va doppad i choklad 🥰
Memphis Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 DU kan va doppad i choklad 🥰 Ehhh.. jodåsåatttt... .. xD Du med Fidden.. du med.. 🥰
Fidden Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 Nötter doppade i choklad, en klassiker till jul. (avd. snart i en dajmhåla nära dig.)
Zakyath Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 borde köpa lite sånt och kultivera sig lite massa 😑
Overkill Postat 6 november 2013 Postat 6 november 2013 Känns lite tidigt? 😕 Brukar vi inte köra 1:a advent? omg. kände mig verkligen som en längstaveteran när jag skrev det där. xD Jo, det brukar vi. Här är min i alla fall:
Recommended Posts