SadamJR Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Sen, uhm... kanske ett år tillbaka eller nå sånt har jag börjat må illa när jag käkat vitlök. Så även vid hyfsat milt intag. Ett jävla sattyg... 😠 Hmm...
Memphis Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 VAD GÖR NI, ERA HOROR?! 😄 😆 Salivsprutskrattade här xD Micke 🥰
CHAE Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Häj! 😄 Är på sånt här humör idag: 😄 Det ska vi nog ändra på, jävla saftskalle 😠 Näää, du är en skön krapp 😄🥰
Memphis Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Bra spelning av Soilwork igår. Du missade nåt memph 😉 Misstänkte det. 🙁 Men kul för dig då! 😛 Jag trodde inte du lyssnade på så hård musik. Gillar du InFlames också?
Memphis Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Det ska vi nog ändra på, jävla saftskalle 😠 HA! Ingen uggla här inte! NEPP glöm det 😠 ...cant..resist.... GRAAAHHH 😠 Näää, du är en skön krapp 😄🥰. 🥰
Linus Postat 4 november 2013 Trådstartare Postat 4 november 2013 HA! Ingen uggla här inte! NEPP glöm det 😠 ...cant..resist.... GRAAAHHH 😠 😛
CHAE Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 HA! Ingen uggla här inte! NEPP glöm det 😠 ...cant..resist.... GRAAAHHH 😠 🥰 😆😄😛🥰
Memphis Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Sitter o försöker bemästra min nya Pod till basen, går sådär xD Har alltid haft svårt me pedaler. 😛 E denna jag köpte, gammal modell.
Guitar Nilsson Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Köpte svindyr Zildjian Constantinopel 16" crash idag. Fan va gött. Såg sen att Ringo Starr använder en lika. Fast en sån som Ringo har nog alla cymbaler som finns att välja på. Hur det än är tycker jag Zildjiancymbalerna låter bättre än alla andra, om man bortser från deras billigaste. Kul med trummor för en gitarrist.
drloop (oregistrerad) Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Misstänkte det. 🙁 Men kul för dig då! 😛 Jag trodde inte du lyssnade på så hård musik. Gillar du InFlames också? Jupp
Micke H Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 😆 Salivsprutskrattade här xD Micke 🥰 😄🥰 På lördag har jag spelning med bandet! Fett taggad, trots allt onödigt strul vår basist orsakar. 😛
Micke H Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Sitter o försöker bemästra min nya Pod till basen, går sådär xD Har alltid haft svårt me pedaler. 😛 E denna jag köpte, gammal modell. FETT NICE! Använd lite coola wah-effekter! 😄
Fidden Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Ny radical face skiva idag. Låter lite mer the shins än vanligt hittills, men jag kan leva med det.
Naymari Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Hur kan man uttrycka "närmickat" på korrekt svenska? /Förvirrad pågadrull.
Pico Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Hur kan man uttrycka "närmickat" på korrekt svenska? /Förvirrad pågadrull. Då bjuder jag på dagens kortaste ord: kortavståndsljudupptagning
Naymari Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Då bjuder jag på dagens kortaste ord: kortavståndsljudupptagning 😛
Naymari Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Då bjuder jag på dagens kortaste ord: kortavståndsljudupptagning Jag synar dig med Sid-kedjning.
D Vibe Postat 5 november 2013 Postat 5 november 2013 Snacka om konstigt inlägg. Trodde jag var på samma sida som pod- och crashinläggen. 😑
Recommended Posts