CHAE Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 (redigerat) 😕 " 😉" Redigerat 3 november 2013 av CHAE
Pico Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 Undrar vilket årtionde som ringer och begär tillbaks ordet illbatting. xD Snudd på ett årtionde som saknar telefon så det är lugnt.
drloop (oregistrerad) Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 Bra spelning av Soilwork igår. Du missade nåt memph 😉
CHAE Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 😮 ? * * * Lirar J&H-pedalen bra på din pedalbricka? 😄
Pico Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 ? * * * Lirar J&H-pedalen bra på din pedalbricka? 😄 En pedalbricka är ju så sjukt mycket coolare än en polisbricka!
Naymari Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 (redigerat) ? * * * Lirar J&H-pedalen bra på din pedalbricka? 😄 😱 Den lirar asgrymt! 😄 Inte haft så mycket tid och leka runt. Men det jag testat är apgrymt! Hur lirar stenen? 😮 Redigerat 3 november 2013 av Naymari
Micke H Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 Fett kul med Halloween-fest btw! Jag var Paul Stanley. 😄
Pico Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 Reminds me... snart företagspartaj med rock-tema. Jag är lite pepp på att gå utklädd till fladdermusen vars huvud (nå väl...) Ozzy bet av.
CHAE Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 (redigerat) En pedalbricka är ju så sjukt mycket coolare än en polisbricka! Att det är! 😮 [...] Den lirar asgrymt! Inte haft så mycket tid och leka runt. Men det jag testat är apgrymt! Hur lirar stenen? Kul! 😄 Den lirar svinfint! Om du lyssnar riktigt noga på det här så ligger det en fejser-strata i vä kanal och tuffar efter "jazz"-breaket 🙂 Helvete vad mycket att läsa ikapp. Japp, that's how we roll 😑😠 Fett kul med Halloween-fest btw! Jag var Paul Stanley. 😄 Så mycket brösthår har ingen 🙁 Reminds me... snart företagspartaj med rock-tema. Jag är lite pepp på att gå utklädd till fladdermusen vars huvud (nå väl...) Ozzy bet av. 😆 * * * Note-to-myself; fulcitera Picos inlägg oftare 🙂 Redigerat 3 november 2013 av CHAE
slejnard Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Fett kul med Halloween-fest btw! Jag var Paul Stanley. 😄 Men va coolt 😮 Morning farters! 😄
Micke H Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Så mycket brösthår har ingen 🙁 Näää, men jag använde en tuschpenna. 😄
Recommended Posts