Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

World War Z - inte så bra som jag trodde att den skulle vara. T o m musiken påminde väldigt mycket om soundtracket till 28 Days Later. Ganska coola stunts med linor though. Mycket CG-zombies. Nyckelscenen från bron i Kina fattas och med den en jävligt stor bit av story line:en 🙁😠

the Conjuring - skapligt läskig med många hoppa-ur-soffan-scener. Dock mediokert manus som aldrig lyfter.

Monsters University - asbra, svingrümma animeringar och faktiskt skitrolig 🥰

Iron Man 3 - medioker action.

mvh

Nils-Petter Sundgren

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Trollight

xD

Sen, uhm... kanske ett år tillbaka eller nå sånt har jag börjat må illa när jag käkat vitlök. Så även vid hyfsat milt intag. Ett jävla sattyg... 😠

😠🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Sov t elva. Tur det finns kaffe. Kör på Gevalia Mörkrostsbrygg idag. Det känns alltid som att jag borde ha sovit en timme till efter mina "turnéer". Men vaknar för tidigt seg i roten. Men med akffe gnisslar jag igång till slut. Idag ska jag sjunga om Maskrosfrön för hundrade gången. Jag (vi) har gjort om trummorna, det blev kanon. Och det korta solopartiet var ännu mer kanon...

I natt filmade jag Bosses Impala, den har varit Eddie Meduzas en gång i världen. De åker i de här även på vintern, utan fungerande värme.... 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=TRB-p8J8mwI

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...