D Vibe Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 http://speculativeevolution.wikia.com/wiki/Groath 😑
Pico Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Nej jag blir bortskämd med kakor och god mat 😮 5s! De där två hörde ju då samman alltså... Äpplen och päron. 😕
Memphis Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 De där två hörde ju då samman alltså... Äpplen och päron. 😕 Man ska inte jämföra äpplen och päron. 😠
Pico Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Man ska inte jämföra äpplen och päron. 😠 Mäh, låt oss jämföra kött och skalle då. *slap* xD
Memphis Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Mäh, låt oss jämföra kött och skalle då. *slap* xD xD
CHAE Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Man ska inte jämföra äpplen och päron. 😠 Håll käften! 😠😛🥰 Mäh, låt oss jämföra kött och skalle då. *slap* xD 😆
CHAE Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 (redigerat) World War Z - inte så bra som jag trodde att den skulle vara. T o m musiken påminde väldigt mycket om soundtracket till 28 Days Later. Ganska coola stunts med linor though. Mycket CG-zombies. Nyckelscenen från bron i Kina fattas och med den en jävligt stor bit av story line:en 🙁😠 the Conjuring - skapligt läskig med många hoppa-ur-soffan-scener. Dock mediokert manus som aldrig lyfter. Monsters University - asbra, svingrümma animeringar och faktiskt skitrolig 🥰 Iron Man 3 - medioker action. mvh Nils-Petter Sundgren Redigerat 2 november 2013 av CHAE
CHAE Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Light-trollade Nilsson lite i Senaste prülen-tråden 😑🙂
Pico Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Sen, uhm... kanske ett år tillbaka eller nå sånt har jag börjat må illa när jag käkat vitlök. Så även vid hyfsat milt intag. Ett jävla sattyg... 😠
CHAE Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Trollight xD Sen, uhm... kanske ett år tillbaka eller nå sånt har jag börjat må illa när jag käkat vitlök. Så även vid hyfsat milt intag. Ett jävla sattyg... 😠 😠🙁
Zakyath Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Päpplen och äron. Var på väg att facepalma irl men har en långnäsad mask på mig 🙁
Guitar Nilsson Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 Du kan få nåt riktigt långsamt att lyssna på av mig. https://soundcloud.com/dabene/cluster1 Snyggt.....
Guitar Nilsson Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 Nu är jag hemma från raggarspelningen. Spelade från kvart i åtta till två. Paus kanske en kvart...
Guitar Nilsson Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 (redigerat) Sov t elva. Tur det finns kaffe. Kör på Gevalia Mörkrostsbrygg idag. Det känns alltid som att jag borde ha sovit en timme till efter mina "turnéer". Men vaknar för tidigt seg i roten. Men med akffe gnisslar jag igång till slut. Idag ska jag sjunga om Maskrosfrön för hundrade gången. Jag (vi) har gjort om trummorna, det blev kanon. Och det korta solopartiet var ännu mer kanon... I natt filmade jag Bosses Impala, den har varit Eddie Meduzas en gång i världen. De åker i de här även på vintern, utan fungerande värme.... 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=TRB-p8J8mwI Redigerat 3 november 2013 av Guitar Nilsson
Recommended Posts