Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Varför heter mandolin?

Does not compute. Antar du menar...

Varför heter man Dolin?

På den frågan har jag tyvärr inget svar, men det finns bara två (vuxna) personer i hela sverige som heter det, varav bara en är en manlig Dolin. De bor på samma adress dessutom, vilket verkar jääävligt skumt. Jag menar, bara två i hela sverige och så bor de på samma ställe! Vad är oddsen liksom.

:badboll:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är intressant att första boken om Pippi Långstrump skrev Astrid under andra världskriget och att den innehåller karaktären Starke Adolf som Pippi brottar ner..

Edith: som dessutom i boken betitlas som världens starkaste man..

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

fan kikade på buttericks, hittade en schysst dräkt i måttligt pris, mäter upp å kikar så de passar.. sen efter jag bestämt mig för å glida in å köpa den ser jag att det fanns nån kund som skickat in bilder på dräkten, å det de visar på hemsidan är ju inte samma de säljer 😮 inte ens samma färg

Link to comment
Dela på andra sajter

Does not compute. Antar du menar...

På den frågan har jag tyvärr inget svar, men det finns bara två (vuxna) personer i hela sverige som heter det, varav bara en är en manlig Dolin. De bor på samma adress dessutom, vilket verkar jääävligt skumt. Jag menar, bara två i hela sverige och så bor de på samma ställe! Vad är oddsen liksom.

:badboll:

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll blir det premiär för min nya musikvideo. Äntligen! Bara nästan två månader efter att jag tänkt släppe den, och ungefär lika lång tid som låten premiärspelades för ett slutet sällskap (och därmed lades upp på internet.. Fast den har inte legat på min hemsida förän strax nu ikväll... 😉)

Obs. Det är ingen proffsvideo, men en med enkla animationer som jag kluddat.. 😄

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken teaser, den fanns ju inte där än 😮

Nope, och dessutom så har jag problem med lösenordet till FTP:n just nu, och Inleed har ingen automagisk tjänst för att skapa nytt lösenord...

Här är iaf videon. Ska lägga upp den på Musik&Sajttips också, och så har jag även laddat upp låten till låtavdelningen... 😑

http://youtu.be/4oWhZi6htoc

Hmm, vill ändra på tumnagelbilden, men Youtube vill inte..

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...