Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)

blir lite sugen på att lära mig spanska nu när jag börjar lyssna massa på argentisk rock. ska även till spanien i sommar å då vore det ju bra att kunna. hur svårt kan det va egentligen? ☺️

Faktum är att det är mycket lättare än man kan tro. Spanskan är ett ganska logiskt språk. Visst fasen finns det oregelbundna verb och andra undantag, men det är inte i närheten av svenskan. Går en nybörjarkurs på Studiefrämjandet och det är skoj som fan 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Tänkte reampa lite idag.

Va fresh!

Jag övervägde för övrigt också att reampa lite. Men sedan slog det inte gör gitarristens spel renare, så jag tror jag skiter i't.

Redigerat av pjocke
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Va fresh!

Jag övervägde för övrigt också att reampa lite. Men sedan slog det inte gör gitarristens spel renare, så jag tror jag skiter i't.

Du får editera lite först... Det har jag gjort. 🙂 Bort med gitarrplugg in med gitarrförstärkare.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Gitarrglögg!

va GÖTT!

imorgon får jag spela på min elgitarr för första gången på typ 2 veckor. ska bli fint. köpte en pedal för drygt en vecka sen som jag är jävligt sugen på å testa 8)

Det kommer att gå för dig!

...ja vet hur de e! 😱😊

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Du får editera lite först... Det har jag gjort. 🙂 Bort med gitarrplugg in med gitarrförstärkare.

Ja, jag får väl göra det. Tänkte ta en DI-signal och pilla på den och se om man kan rädda katastrofen på något vis...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...