Fidden Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 beställde nya löpskor från england, jomenvisst. har bestämt mig för att springa totalt 100 mil i år. om knäna nu vill hålla sig otrasiga. GONATT!
Micke H Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 Hade inte Findus som slogan på deras frysrätter typ "Den bästa ingrediensen är våra medarbetare" eller nåt? 😆😱
SadamJR Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 men hästar är väl förresten inte orena? det hade kanske varit värre om det var gris i lasagnen... I england och andra länder vill man inte ha hästkött.
SadamJR Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 beställde nya löpskor från england, jomenvisst. har bestämt mig för att springa totalt 100 mil i år. om knäna nu vill hålla sig otrasiga. GONATT! Borde man inte kunna göra löparskor av hästskinn, sk hästskor.
Zakyath Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 min gamla stationära är helt död... fick en polares gamla och satte in firewire-kortet i det, men får visst ingen bild på skärmen här... jahopp, dags att köpa ett usb-ljudkort kanske
Zakyath Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 lite lugn och fin musik här när natten blir djupare
slejnard Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 good morning!!! kaffet intaget... nu väntar ljudriggning!
Neosus Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 min gamla stationära är helt död... fick en polares gamla och satte in firewire-kortet i det, men får visst ingen bild på skärmen här... jahopp, dags att köpa ett usb-ljudkort kanske Får du en bild om du köper ett ljudkort? 😳 Nämen vahettere... En kaffe på det! 😄🥰
SadamJR Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Gjorde världens klipp på willys. Fick kampanjpriset 3 för priset av 2 pajer. Dom hade råkat märka så att den större varianten ingick i utbudet. Sparade nästan 30 spänn.
slejnard Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Mera häst te mej. men finns det nån grill stor nog för en hest. 🤪 Själv föredrar jag häst-kaffe. gott va! 😄
CHAE Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 men hästar är väl förresten inte orena? [...] Påminner lite om den här diskussionen ☺️
Zakyath Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Får du en bild om du köper ett ljudkort? 😳 Nämen vahettere... En kaffe på det! 😄🥰 nää men jag kan använda min bärbara 😄
CHAE Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Jomenvahettere.... Pappa har bestämt sig för att köpa nya dator (about fakking time I say). Tänkte hjälpa honom med installation och sådant där no biggie... However; han kör tockenhäringa Outlook och han frågade "försvinner mina mail/emailadresser nu när när jag får en ny dator?" Det måste väl räcka att han kör sina gamla användaruppgifter på den nya burken och "vips" så är allt intakt...eller va? 😳😕 Mvh Undrande och orolig
SadamJR Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 men finns det nån grill stor nog för en hest. 🤪 En ponnygrill?
CHAE Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Intressant inlägg där Sadam påpekade att "Jay" inte sagt något om "the bus-remark" ☺️😑 Mystiken och intrigen tätnar... 😮
Zakyath Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Jomenvahettere.... Pappa har bestämt sig för att köpa nya dator (about fakking time I say). Tänkte hjälpa honom med installation och sådant där no biggie... However; han kör tockenhäringa Outlook och han frågade "försvinner mina mail/emailadresser nu när när jag får en ny dator?" Det måste väl räcka att han kör sina gamla användaruppgifter på den nya burken och "vips" så är allt intakt...eller va? 😳😕 Mvh Undrande och orolig nä det borde ju ligga online. ni kan ju testa logga in via webläsare bara för att kontrollera.
Recommended Posts