Naymari Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Hämtade min Jet City-stärkare idag efter att den blivit fixad. Har fortfarande inte fått reda på exakt vad det var för fel tho 😳 Nåja, he fonka!! 😮 Skapligt riv i den katten 🥰 Det var ju för väl! 🙂
Zakyath Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Ha! Har faktiskt en kollega som har annorlunda färgspektra som han ser. Det är typ förskjutet så han ser andra nyanser av färger och vissa färger ser han som andra färger. Ni vet sånna färgbilder med siffror i rött och grönt som finns för att kolla "färgblindhet", igår på lunchen visade han motsvariga bilder där han såg saker som inte jag såg. 😳 (jo visst kan han teoretiskt ljuga och trolla men det gör han inte. 😛 ) eller så är du färgblind? 😑
pjocke (oregistrerad) Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Jag kan se alla färger utom den som koppar får när det blir äldre. Jag är ärgblind.
Memphis Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 eller så är du färgblind? 😑 Meh muppo 😛 Det var en bild som "vanliga färgseende" inte kunde se figurerna på, bara dom som har sånt unikt färgseende som han har,
Naymari Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Meh muppo 😛 Det var en bild som "vanliga färgseende" inte kunde se figurerna på, bara dom som har sånt unikt färgseende som han har, Fast det är ju inte riktigt svaret på frågan. Att han ser andra vågländer än vad vi gör, säger ju inte att vår grön ser ut som hans grön gör. Det kan vi ju aldrig få svaret på.
Neosus Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 (redigerat) Grönt e skönt! Gult e fult! Blått e flått! Svart e DIN MAMMUT!! Så äre! ☺️ Stavfle! Redigerat 25 oktober 2013 av Neosus
Memphis Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 (redigerat) Fast det är ju inte riktigt svaret på frågan. Att han ser andra vågländer än vad vi gör, säger ju inte att vår grön ser ut som hans grön gör. Det kan vi ju aldrig få svaret på. Jag förstår ju vad du menar. Och nej, det kan man inte få svaret på. ___ Kollar första avsnittet på Games Of Thrones som är så jävla hypat. Verkar väl okej men inget mindblowing än iaf. Redigerat 25 oktober 2013 av Memphis
Micke H Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Jag förstår ju vad du menar. Och nej, det kan man inte få svaret på. ___ Kollar första avsnittet på Games Of Thrones som är så jävla hypat. Verkar väl okej men inget mindblowing än iaf. Vänta du bara! 😮 Undrar hur många gånger du postat den bilden nu? 😆
Zakyath Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Meh muppo 😛 Det var en bild som "vanliga färgseende" inte kunde se figurerna på, bara dom som har sånt unikt färgseende som han har, hmm fascinerande 😮 eller humbug! vem vet ☺️
slejnard Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Har nog extremt bra färgseende 😑 Vars kan man kolla sånt 😕
Zakyath Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 om du har dåligt färgseende vet du nog redan det 🙂 själv upplever det som att jag har svårt att skilja på typ lila och blått, även fast jag ser skillnad på dem
slejnard Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Undrar hur många gånger du postat den bilden nu? 😆 Men den e kul 😄
Zakyath Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 kan alltså inte säga vilken som är vilken i ett blintest ☺️
slejnard Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 om du har dåligt färgseende vet du nog redan det 🙂 själv upplever det som att jag har svårt att skilja på typ lila och blått, även fast jag ser skillnad på dem Ser bra. Men vill kolla HUR bra. Bland djuren så zebra bäst 😑
Neosus Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Undrar hur många gånger du postat den bilden nu? 😆 Varje gång någon skriver slap! ☺️
slejnard Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 kan alltså inte säga vilken som är vilken i ett blintest ☺️ Blintest ☺️
Zakyath Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Ser bra. Men vill kolla HUR bra. Bland djuren så zebra bäst 😑 zebran seymour
slejnard Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Varje gång någon skriver slap! ☺️ Major selfslap ☺️ zebran seymour 😄
slejnard Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Gonatt! Gör de nå om jag stannar uppe en stund till.
Naymari Postat 25 oktober 2013 Postat 25 oktober 2013 Kollar första avsnittet på Games Of Thrones som är så jävla hypat. Verkar väl okej men inget mindblowing än iaf. Den vill jag också se, någon gång 😑 om du har dåligt färgseende vet du nog redan det 🙂 själv upplever det som att jag har svårt att skilja på typ lila och blått, även fast jag ser skillnad på dem Vissa ser ljud-frekvenser som färger. Det hade varit ganska häftigt att testa.
Recommended Posts