Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Jag gillar segling, cykling, svart, rött och lyssnade på en låt med Moby och Debbie Harry på bussen imorse.

Det är ju samma som du skrev förut. Jag tänkte nåt lite mer ingående på en 100 000 tecken eller nåt. Seglingen får du lägga ner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
pjocke (oregistrerad)

Det är ju samma som du skrev förut. Jag tänkte nåt lite mer ingående på en 100 000 tecken eller nåt. Seglingen får du lägga ner.

Din mamma får lägga ner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk om ingen av oss ser samma färger? Tänk om vi kallar dom samma saker men ser helt olika färger.

Den tanken har slagit mig flera gånger. Vi kommer aldrig få reda på svaret heller!

Ha!

Har faktiskt en kollega som har annorlunda färgspektra som han ser. Det är typ förskjutet så han ser andra nyanser av färger och vissa färger ser han som andra färger.

Ni vet sånna färgbilder med siffror i rött och grönt som finns för att kolla "färgblindhet", igår på lunchen visade han motsvariga bilder där han såg saker som inte jag såg. 😳 (jo visst kan han teoretiskt ljuga och trolla men det gör han inte. 😛 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Hämtade min Jet City-stärkare idag efter att den blivit fixad. Har fortfarande inte fått reda på exakt vad det var för fel tho 😳

Nåja, he fonka!! 😮 Skapligt riv i den katten 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...