SadamJR Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 Jays tråd är rolig! ☺️ Om jag inte vore så lugn och behärskad numera hade jag säkert dragit på mej ett par varningar där.
Naymari Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 laddat ner demos på Slate digitals VCC och VTM. De är AWESOME! Rean tar slut 1:a mars. Ska se om jag kan roffa åt mig dem innan den tar slut. Även fast jag inte har råd 😑
Naymari Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 Funderar på vad man ska göra efter studenten :S Tror jag ska läsa enskilda kurser. För jag vill nog inte läsa ett helt program. Tror det blir typ: Företagsekonomi Entrepenörsskap Elektronik Rörlig bild Där har vi typ ett år i kurser. Men jag vette tusiken alltså. Jag vill fan inte plugga.
Zakyath Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 läs de kurser du vill läsa och sök jobb samtidigt. hittar du ett jobb du kan börja med en månad efter kursstart t ex kan du avbryta studierna efter första tentan och säga upp ditt studiebidrag, och inte få några problem med csn (och 7,5 högskolepoäng rikare!). Studiebidraget ligger på 2700 också, så man klarar väldigt bra på det om man bor hemma
Naymari Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 läs de kurser du vill läsa och sök jobb samtidigt. hittar du ett jobb du kan börja med en månad efter kursstart t ex kan du avbryta studierna efter första tentan och säga upp ditt studiebidrag, och inte få några problem med csn (och 7,5 högskolepoäng rikare!). Studiebidraget ligger på 2700 också, så man klarar väldigt bra på det om man bor hemma Det låter betydligt bättre än att trycka sig igenom 3 år på en linje jag redan läst på gymnasienivå. Därför tänker jag man kan ta småskuret som är bra att kunna istället för att få en föreläsning om EQ:s 🙂
SadamJR Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 Det låter betydligt bättre än att trycka sig igenom 3 år på en linje jag redan läst på gymnasienivå. Därför tänker jag man kan ta småskuret som är bra att kunna istället för att få en föreläsning om EQ:s 🙂 Är det ljudtekniker du vill bli?
Naymari Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 (redigerat) Är det ljudtekniker du vill bli? Yesbox. Sen ska jag försöka hitta något jobb vid sidan av för att få hyran att gå runt. Jobbar redan med det semi-proffissionellt. Inget jag kan leva på för tillfället. Redigerat 13 februari 2013 av Naymari
SadamJR Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 Nu ska jag steka korv och jag skiter i vad det är för stoppning.
Fidden Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 (redigerat) Ja jag vet inte riktigt hur jag skulle reagera om jag skulle råka hitta lite broccoli bland blomkålen. Förmodligen skulle jag ställa till ett mayhem, för så får det inte vara! 😠 Redigerat 13 februari 2013 av Fidden
SadamJR Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 Ja jag vet inte riktigt hur jag skulle reagera om jag skulle råka hitta lite broccoli bland blomkålen. Förmodligen skulle jag ställa till ett mayhem, för så får det inte vara! 😠 Undrar om det finns "orena" grönsaker som en del inte äter?
Fidden Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 köttätande växter kanske, jävla förrädare är vad de är.
Fidden Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 men hästar är väl förresten inte orena? det hade kanske varit värre om det var gris i lasagnen...
Recommended Posts