Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Min effektpedal till basen har kommit! Fast har inte hämtat ut den än. En beggad Line6 POD.

Nu ska jag iväg o repa, herrå!

pjocke (oregistrerad)
Postat

Av rent intresse, definiera gärna skitmusik.

Jag vågar nog sticka ut hakan och påstå att jag just gjorde det... 😄

FÖR ÖVRIGT är det Apple-event nu. Spännande att se om det kommer ett pris på Mac Pro.

pjocke (oregistrerad)
Postat

Synd att Tim Cook pratar så långsamt bara. Ska ju reeeeepa!

Postat

Boobytrap baklänges är partyboob! 😮

🥰

reläade vidare denna info till sambon. Hon facepalmade, suckade lite och gav mig en kyss 🙂

Postat

🥰

reläade vidare denna info till sambon. Hon facepalmade, suckade lite och gav mig en kyss 🙂

😆 Skickade det även till min tjej. Hon garvade arslet av sig. xD

Postat (redigerat)

Jag vågar nog sticka ut hakan och påstå att jag just gjorde det... 😄

hepp 😛

FÖR ÖVRIGT är det Apple-event nu. Spännande att se om det kommer ett pris på Mac Pro.

Nya Mac Pron är för övrigt jäkligt snyggt designad.

Alltså inte bara estetiskt tilltalande utan genialiskt uppbyggd. Men en stor aluminiumkärna i mitten som komponenterna är monterade kring, och som då delar på samma kylfläns, som transporterar bort värmen genom det hela.

🥰

😆 Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Nya Mac Pron är för övrigt jäkligt snyggt designad.

Alltså inte bara estetiskt tilltalande utan genialiskt uppbyggd. Men en stor aluminiumkärna i mitten som komponenterna är monterade kring, och som då delar på samma kylfläns, som transporterar bort värmen genom det hela.

Jättesnygg - ja. Hade varit kul att se att man kan byta ut det ena grafikkortet mot något annat!

Priset kom idag! $2999 😱 typ 30 lakan i Sverige med moms och grejs.

Edith: correction.

27.995:- för quad-core 12 gb ram

36.995:- för 6-core 16gb ram

Redigerat av Naymari
Postat

Oj då börjar de va dax zak! 😮

aa har ett par låtar på G, köpt nya strängar å en marshall-drive så förhoppningsvis inom några veckor! lite mycket i skolan nu bara va

Postat (redigerat)

Jättesnygg - ja. Hade varit kul att se att man kan byta ut det ena grafikkortet mot något annat!

Priset kom idag! $2999 😱 typ 30 lakan i Sverige med moms och grejs.

Edith: correction.

27.995:- för quad-core 12 gb ram

36.995:- för 6-core 16gb ram

Du får väl ta o börja med att panta alla burkar som skräpar i ditt rum, då kommer du säkert halvvägs.

☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Du får väl ta o börja med att panta alla burkar som skräpar i ditt rum, då kommer du säkert halvvägs.

☺️

Jag pantade för första gången sen jag flyttade i helgen!

16:- fick jag ☺️

Postat

Jag pantade för första gången sen jag flyttade i helgen!

16:- fick jag ☺️

Man måste börja nånstans. ☺️

Postat (redigerat)

Man måste börja nånstans. ☺️

Fortsätter jag i samma takt har jag fått ihop 256:- lagom till examen 🙂

Redigerat av Naymari
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.