Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

finns det nån bra adblock till iOS? VARENDA GÅNG jag ska in på längsta i mobilen och precis ska klicka på länken hoppar sidan spontant upp till toppen och jag klickar på reklamen 😏 lite tålamod så jag inte stressar in hade också fungerat, men skulle föredra en app

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemflexad! 😄

Jo det finns en för 15kr! Adblock for iOS. Funkar hyfsat. Man surfar via den. När man uppdaterar sidan så kommer dock viss reklam. Och man måste ha forumet som bokmärke för efter ett tag när man förminskat sidan så kommer appens förstasida upp.

Jag kör den stenhårt!

Rätt i krysset! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Har du lyssnat på Avicii:s nya platta?

Nej, jag är kraftigt allergisk mot elektronisk dansmusik, och vill inte riskera cirkulationssvikt på jobbet.

Link to comment
Dela på andra sajter

IDAG ÄR DET CAPS LOCK DAY FÖRRESTEN!

En av väldigt få dagar där ena receptionisten NÄSTAN är onside med sitt epostande då.

I och för sig kan dagens topic i sig nästan justifiera caps lock. "SPRÄNGNING" och det var helt jävla sant... nån entreprenadfirma som donar utanför kontorshuset dårå och de har grävt fram ett par rejäla stenbumlingar. Dessa bumlingar skulle delas i x antal bitar innan de kunde lastas och köras iväg. xD

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Hemflexad! 😄

Jo det finns en för 15kr! Adblock for iOS. Funkar hyfsat. Man surfar via den. När man uppdaterar sidan så kommer dock viss reklam. Och man måste ha forumet som bokmärke för efter ett tag när man förminskat sidan så kommer appens förstasida upp.

Jag kör den stenhårt!

Rätt i krysset! 😮

kanske borde skaffa mig en sådan 😮

låter som en riktig assblaster!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...