pjocke (oregistrerad) Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 GÖR SOM AVIICI OCH BASSHUNTER: Skitmusik Dags för adblocker här snart också tror jag nog...
Neosus Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 Ta en köffe istället då! Bajje mej! GÖR SOM AVIICI OCH BASSHUNTER: Skitmusik DE ska ja ta å göra! ☺️
slejnard Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 flexar hem....hedaaaaaaaaaaaaaaaa 😄 IDAG ÄR DET CAPS LOCK DAY FÖRRESTEN! FLEXAR HEM HEDAAAAAAAAAAAAAAAA 😄
Zakyath Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 Tänkte börja supa i smyg Ni vet Bli lite mer hemlighetsfull
Naymari Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 GÖR SOM AVIICI OCH BASSHUNTER: Skitmusik Dags för adblocker här snart också tror jag nog... Har du lyssnat på Avicii:s nya platta?
Zakyath Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 finns det nån bra adblock till iOS? VARENDA GÅNG jag ska in på längsta i mobilen och precis ska klicka på länken hoppar sidan spontant upp till toppen och jag klickar på reklamen 😏 lite tålamod så jag inte stressar in hade också fungerat, men skulle föredra en app
slejnard Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 Hemflexad! 😄 Jo det finns en för 15kr! Adblock for iOS. Funkar hyfsat. Man surfar via den. När man uppdaterar sidan så kommer dock viss reklam. Och man måste ha forumet som bokmärke för efter ett tag när man förminskat sidan så kommer appens förstasida upp. Jag kör den stenhårt! Rätt i krysset! 😮
Micke H Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 Jag kör den stenhårt! Rätt i krysset! 😮 That's what she said.
pjocke (oregistrerad) Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 Har du lyssnat på Avicii:s nya platta? Nej, jag är kraftigt allergisk mot elektronisk dansmusik, och vill inte riskera cirkulationssvikt på jobbet.
Neosus Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 iCabMobile är gratis! Den tar bort allt skit! Nej nu ljög jag! Filåt! 😊 Den kostar 15 kronor! 😏
Pico Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 (redigerat) IDAG ÄR DET CAPS LOCK DAY FÖRRESTEN! En av väldigt få dagar där ena receptionisten NÄSTAN är onside med sitt epostande då. I och för sig kan dagens topic i sig nästan justifiera caps lock. "SPRÄNGNING" och det var helt jävla sant... nån entreprenadfirma som donar utanför kontorshuset dårå och de har grävt fram ett par rejäla stenbumlingar. Dessa bumlingar skulle delas i x antal bitar innan de kunde lastas och köras iväg. xD Redigerat 22 oktober 2013 av Pico
Zakyath Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 Hemflexad! 😄 Jo det finns en för 15kr! Adblock for iOS. Funkar hyfsat. Man surfar via den. När man uppdaterar sidan så kommer dock viss reklam. Och man måste ha forumet som bokmärke för efter ett tag när man förminskat sidan så kommer appens förstasida upp. Jag kör den stenhårt! Rätt i krysset! 😮 kanske borde skaffa mig en sådan 😮 låter som en riktig assblaster!
Neosus Postat 22 oktober 2013 Postat 22 oktober 2013 That's what she said. ...om man skulle ta och stoppa i sig nått! *hungrig*
Recommended Posts