Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)

Inte ett TILL sånt spel? 😮 NO WAI att jag klickar på den länken, jag tänker inte fastna en gång till!! 😠

Det är fruktansvärt buggigt, tror inte jag kommer fastna den här gången...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad betyder det egentligen att en bil är "tjejkörd"?

Mvh/Undrande.

  • Att hon har tankat diesel trots att det är en bensinare.
  • Att hon varvat motorn som en dåre i kombination med att släppa upp kopplingen tokjävla sakta och därmed nött ut lamellen(/lamellerna).
  • När väl kopplingen var slut så kastade hon i växlarna och har förstås därför också nött ut hela jävla växellådan.
  • Att det troligtvis följer med en "reservdelsbil" inpå köpet som egentligen betyder att hon gnuggat sin bil så förbannat många gånger mot bilen bredvid när hon försökt fickparkera att det numera går plocka delar från utsidan av bilen.

Eller näe, jag vet inte. xD

Det skall väl ge någon slags signal om att den inte är tokkörd utan har tagits hand om som vore det ett småbarn... för tjejer är ju alla så förbannat nurturing.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Att hon har tankat diesel trots att det är en bensinare.
  • Att hon varvat motorn som en dåre i kombination med att släppa upp kopplingen tokjävla sakta och därmed nött ut lamellen(/lamellerna).
  • När väl kopplingen var slut så kastade hon i växlarna och har förstås därför också nött ut hela jävla växellådan.
  • Att det troligtvis följer med en "reservdelsbil" inpå köpet som egentligen betyder att hon gnuggat sin bil så förbannat många gånger mot bilen bredvid när hon försökt fickparkera att det numera går plocka delar från utsidan av bilen.

😆

Eller näe, jag vet inte. xD

Det skall väl ge någon slags signal om att den inte är tokkörd utan har tagits hand om som vore det ett småbarn... för tjejer är ju alla så förbannat nurturing.

Måste vara något sådant. Det finns ju dock tjejer som kör som idioter också. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)
När väl kopplingen var slut så kastade hon i växlarna och har förstås därför också nött ut hela jävla växellådan.

Fast om lamellerna är slut överförs ingen kraft från motorn till växellådan, så då blir det ganska svårt att nöta ut växellådan ens om man försöker... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...