Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ska på spa å massage snart 😑

coffee-cuts-skin-cancer-risk-coffee-bath.jpg

Vilka utbildningar gäller det menar du?

Läser man en ingenjörsutbildning så är det snarare 10h per dag, åtminstone här i Gbg.

allt annat än ingenjör såklart 🙂 väljer man det får man skylla sig själv!

Postat

OK nu undrar jag på riktigt. var är sadam? skrev han nåt om hur länge hans rehab skulle hålla på?

Tänkte på det innan idag också. Undrar hur det går 😕

Postat

Jag tror att han kommer tebax när han kommer tebax! Då har han kommit tebax när han har kommit tebax!

De e va JA tror! ☺️

...hoppas de går bra för han!

pjocke (oregistrerad)
Postat

Nyrakad och iförd kostym. Nu jävlar ska jag supa.

Postat

allt annat än ingenjör såklart 🙂 väljer man det får man skylla sig själv!

😄

Bara kände att det var ett lite för generellt uttalande.

Postat

Kul kräftskiva. Mår ok förhållandevis. Eller bra rent allmänt kanske. Gjorde eventuellt bort mig för en handfull personer, men de kommer vakna mer risiga än jag och alles is got here. Kändes som huvuddelen av kvällen gick åt att gratulera brorsan o hans fflickvän f är deras kommande barn, vad annat skulle ja gt kunna göra 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat

Kanon, du kan ta över efter Staffan Westerberg och ge en ny generation barn ångest.... 😉

Postat

Kul kräftskiva. Mår ok förhållandevis. Eller bra rent allmänt kanske. Gjorde eventuellt bort mig för en handfull personer, men de kommer vakna mer risiga än jag och alles is got here. Kändes som huvuddelen av kvällen gick åt att gratulera brorsan o hans fflickvän f är deras kommande barn, vad annat skulle ja gt kunna göra 🙂

Wut 😮

När skrev jag det där?

Postat

Kanon, du kan ta över efter Staffan Westerberg och ge en ny generation barn ångest.... 😉

På Facebook bad jag alla att rösta på vilken av mina två följande filmer som var allra roligast. Jag skulle ställa upp i en humorfilmstävling av SVT lurade jag i alla, och tyckte det var svårt att avgöra vilken som var allra roligast.

Jag tycker nog "Twisting Glykol" är allra mest storslagen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.