Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Tjingeling grabbar, hur har ni det?

Med mig? Det är väl ok. Fast jag känner mig ensam och saker och ting går inte så bra. 🙁

Trött på jobbet, brutit med familjen och har fortfarande ingen kärlek i livet.

Där ser man! Hej på dig Laxen! Va roligt att att höra av dig igen. ☺️

Man funderar ju ibland på hur laxen har det. Synd att höra om dina nuvarande omständigheter. 🙁

Målar du fortfarande då? Och lirar me det bandet?

Det är bra här, trivs väldigt bra med mitt jobb. Har fortfarande ingen lägenhet så flyttar runt i andrahand. Bodde i kollektiv med två vänner men det slutade sådär. Haft försök med att träffa tjejer också men inte hittat rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är memphis fortfarande här? Skulle vara kul att prata med han också. Har börjat göra lite filmmusik, visst gjorde han det ibland?

Jasså har du? Kul! Har du något inspelat än?

Det händer att jag gör det, var mest förr. Senaste är väl:

https://soundcloud.com/zakkwho/the-storyteller-s-rhapsody (Fantasy inspirerat)

http://vimeo.com/62443359 (introlåten, soundtrack med dubstep och stråkar)

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

+tid att hålla ett heltidsjobb om du verkligen är ambitiös. att plugga på universitet tar under 10h i veckan om du inte vill ha A i allt

Vilka utbildningar gäller det menar du?

Läser man en ingenjörsutbildning så är det snarare 10h per dag, åtminstone här i Gbg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäklar vilken bra låt, Memphis. Jag är imponerad. Häftiga harmonier och arrangemang!

Vad har du använt för grejjer?

Målar ibland när jag känner för det. Mest skrivit på sista åren.. och musik nu på senaste.

Håller på med en liten låt nu, kul att du frågade, ska lägga upp den på forumet sen för att se vad folk tycker. Har ju inte haft kontakt med den här världen på aslänge.

Ses

har nallat slejs (?) favoritbild och förvärvat som avatar på fb 😑

Coffee-Worship-T-Shirt-(1498).jpg

Bugar mig framför datorn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäklar vilken bra låt, Memphis. Jag är imponerad. Häftiga harmonier och arrangemang!

Vad har du använt för grejjer?

😊 Nämen tack! 😄 Kul att du gillar. Använde East West grejer, Orchestra Gold Complete och Goliath heter dem. Får tillägga att denna låten tog väääldigt lång tid att komponera och producera. inget jag bara slängde ihop, runt 40-50h totalt. Tokgillar filmmusik.

Målar ibland när jag känner för det. Mest skrivit på sista åren.. och musik nu på senaste.

Okej, gött att du ändå håller igång det. Jag tittade igenom gamla filer på datorn för ett tag sedan och hittade en bild på din målade skulduggla, haha 😄
Håller på med en liten låt nu, kul att du frågade, ska lägga upp den på forumet sen för att se vad folk tycker. Har ju inte haft kontakt med den här världen på aslänge.

Okej, en låt.. första på flera år känns det som.

https://www.dropbox.com/s/z65wvwkpv86hj67/hundjakt.mp3

Och första försöket på filmmusik-aktiga grejjer. Vad tror ni?

🥰 Nice laxen! Det hörs att du har en känsla för det där. Bygga upp spänning och stämningar, val av instrument till olika stämmor etc. Väntar på en fortsättning. ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Sök på Gurgel!

Hur jag gör jag då? Förstår inte. Vill ha pheta mixar NU! 😠 :angry: 😠😛😠

Välj ett välljudande 😮

Ja! Bästa tipset ever! DET ska jag köpa! 🙂

Mvh

Palla orka 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...