pjocke (oregistrerad) Postat 17 oktober 2013 Postat 17 oktober 2013 Asså med "live" menade jag lajnad bas och gitarr! Inser att det inte framgick. Eller ja, DI på skiten och amp room eller nåt efteråt. Och så trummorna live då. Så lurar är ett måste. TIPS!
Naymari Postat 17 oktober 2013 Postat 17 oktober 2013 Asså med "live" menade jag lajnad bas och gitarr! Inser att det inte framgick. Eller ja, DI på skiten och amp room eller nåt efteråt. Och så trummorna live då. Så lurar är ett måste. TIPS! Ah åfahn. Har de inga egna lurar de kan ta med? Annars köp hem något billigt slutet. typ: http://www.thomann.de/se/audio_technica_athm30.htm
slejnard Postat 17 oktober 2013 Postat 17 oktober 2013 Testar göra en dropboxlänk via mobilen.... Utan att kunna se den själv. Funkar det? Your browser does not support the HTML5 audio tag
Naymari Postat 17 oktober 2013 Postat 17 oktober 2013 Testar göra en dropboxlänk via mobilen.... Utan att kunna se den själv. Funkar det? Your browser does not support the HTML5 audio tag yepp'r!
slejnard Postat 17 oktober 2013 Postat 17 oktober 2013 Coolt! På fejjan gick den att synas å ladda ner. Gött å veta. Nu rackarns blire å droppa hits! ☺️ Likt en länk där asså
slejnard Postat 17 oktober 2013 Postat 17 oktober 2013 Asså, va säger era mammor om att ni är uppe så här sent 😠
CHAE Postat 17 oktober 2013 Postat 17 oktober 2013 Asså, va säger era mammor om att ni är uppe så här sent 😠 Då'rå? Det är ju din mamma som håller oss vakna 😠
slejnard Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Morn! På väg till Arvidsjaur me joppet! Sen bäre av till Lycksele för hotellweekend och se legends of rock! Skoj blire
pjocke (oregistrerad) Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Ah åfahn. Har de inga egna lurar de kan ta med? Annars köp hem något billigt slutet. typ: http://www.thomann.d...nica_athm30.htm Näe, det är bara jag som samlar på mig grejer som fler än jag har nytta av verkar det som... ska ta en titt på de där. Slipper jag dubbel hyra i november kanske jag köper hem två par, kan säkert komma till nytta vid fler tillfällen.
pjocke (oregistrerad) Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 (redigerat) Ja de e de! Men som nybliven sambo är de flesta bra att ha-prylar möbler för tillfället. Synd att man inte är gjord av pengar. EDIT: För då hade man kunnat gå ner i vikt OCH köpa nya grejer samtidigt! Redigerat 18 oktober 2013 av pjocke
pjocke (oregistrerad) Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 "Fender axelband nypris 4495:-" Srsly?
CHAE Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 LAXEN!!!! 😮 :o 😮 :o Fan vad kul att höra av dig!! 🥰 Här i Västervik är det bara bra. Familjen mår finfint och jag jobbar nu igen (efter pappaledigheten på 15 mån). Nåja, nog om det. Hur är det med dig? ☺️
laxlaxlax Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Hej Chae! 15 mån - Jävlar, har det redan gått så länge! Gött att höra att det funkar. Med mig? Det är väl ok. Fast jag känner mig ensam och saker och ting går inte så bra. 🙁 Trött på jobbet, brutit med familjen och har fortfarande ingen kärlek i livet. Är memphis fortfarande här? Skulle vara kul att prata med han också. Har börjat göra lite filmmusik, visst gjorde han det ibland?
Micke H Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Hej Laxen. 🙂 Tråkigt att höra att det inte går så bra.
Recommended Posts