Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Tänk den som ändå hade en utbildning.

Jag håller på med min utbildning. Och jag förstår mig inte på nätverk! 🙂

det är ju gratis. dessutom får du bidrag. och de billigaste jävla lånen du kan tänka dig. +tid att hålla ett heltidsjobb om du verkligen är ambitiös. att plugga på universitet tar under 10h i veckan om du inte vill ha A i allt

Under 10h? Lyxlirare. Vi har runt 30h i föreläsningar/lektionstid per vecka. Sen plugg utöver det!

Var inne och bytade min router! Fick en helt ny! Samma modell dock.. Men den fungerar i alla fall 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
pjocke (oregistrerad)

Det var jag också, typ i åttan. Provade det där med gymnasium ett år, men det var inget för mig...

Jag håller på med min utbildning. Och jag förstår mig inte på nätverk! 🙂

Vad pluggar du? Nätverk lär man sig snabbt, om man har intresset 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Aa okej, utan gymnasium har du ju lite att läsa ikapp innan

Nay man måste ju inte gå på alla föreläsningar vanligtvis. Sen är det skillnad på att klara tentorna och faktiskt försöka fixa sig en djup förståelse 🙂

Jag brukar gå på seminarier och sitta och göra uppgifter i skolan med klassisar men skita i föreläsningar

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt svindlande att jag använder Dropbox för att skicka över filer mellan surfplattan och laptopen (eftersom jag inte lyckas få datorn att gilla min surfplattans Bluetooth, fastän surfplattan har funkat fint ihop med alla andra enheter...), vilket gör att informationen går till USA och tillbaks för att föra över något som fysiskt finns några centimeter ifrån varandra 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Lalehs nya innehåller några riktiga stänkare. Sin vana trogen har hon några tråktråkiga utfyllnadslåtar däremellan, men det får man leva med.

Låleh.

Laleh <3

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...