Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Skulle dock vilja ha lite feedback på "gitarrsolot" framemot slutet.

Fint spelat men det är trångt om utrymme runt sologitarren.

Dessutom skulle jag vilja att trummorna kändes mer levande utan att för den sakens skull spela mer. Jag associerar till Yo La Tengo och Galaxie 500.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att det finns klar potential här. Ljudet blir dock ganska jämntjockt, och utförandet väl utdraget. Ta bort några takter här och där.

Gitarren från mitten och mot slutet är riktigt bra, men drunknar i helheten.

Jag var orolig att det grötade ihop sig lite, får försöka spela lite bättre så att jag vågar göra det tydligare 😄

Tack för input!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fint spelat men det är trångt om utrymme runt sologitarren.

Dessutom skulle jag vilja att trummorna kändes mer levande utan att för den sakens skull spela mer. Jag associerar till Yo La Tengo och Galaxie 500.

Ska försöka tälja fram gitarren, tror det ligger nån onödig gitarrstämma där som går att plo cka bort utan vidare. Pianot kanske bör smalnas av lite också.

Trummorna skruvade jag lite på efter bouncen redan igår, men har en bra bit kvar.

Yo la tengo 🥰

Tack tack. Nu är jag pepp på att jobba vidare en stund ikväll

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska försöka tälja fram gitarren, tror det ligger nån onödig gitarrstämma där som går att plo cka bort utan vidare. Pianot kanske bör smalnas av lite också.

Trummorna skruvade jag lite på efter bouncen redan igår, men har en bra bit kvar.

Yo la tengo 🥰

Tack tack. Nu är jag pepp på att jobba vidare en stund ikväll

Less is more men Roger Moore är bara för mycket... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...