slejnard Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 hej for your information i can inform you that i have been drinking coffee alot lately!!! ☺️
slejnard Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 😑 ....and there has been even more after lunch... 😑😎😆 :lol: 😆
Neosus Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Då är allt i sin ordning, Slej! ...har blivit några till här oxå! 🥰
slejnard Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Då är allt i sin ordning, Slej! ...har blivit några till här oxå! 🥰 vi e enna riktiga kaffedrickare! ☺️
joachime Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Skulle dock vilja ha lite feedback på "gitarrsolot" framemot slutet. Fint spelat men det är trångt om utrymme runt sologitarren. Dessutom skulle jag vilja att trummorna kändes mer levande utan att för den sakens skull spela mer. Jag associerar till Yo La Tengo och Galaxie 500.
slejnard Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Är musiker/jobbar med det delvis, men någon har snott mina datahögtalare på jobbet så nån musik kan inte lyssnas på här. Synd för jag vill höra fiddens låt. Får ta hit några lurar 😏 . Kanske....efter kakan & kaffet! 🥰
Naymari Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Jomen hur jäkla korkad får man lov att vara på en skala? "– Jag körde rakt in i dimman och såg ingenting. Och vattenångan gjorde att det blev is på vägen. Det låter som en rejäl trafikfara? – Den var ingen höjdare. Och därför är den stängd nu." 😆 :lol: 😆 http://hd.se/landskrona/2013/02/11/skattepengar-upp-i-rok-med/
Fidden Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Tycker att det finns klar potential här. Ljudet blir dock ganska jämntjockt, och utförandet väl utdraget. Ta bort några takter här och där. Gitarren från mitten och mot slutet är riktigt bra, men drunknar i helheten. Jag var orolig att det grötade ihop sig lite, får försöka spela lite bättre så att jag vågar göra det tydligare 😄 Tack för input!
Fidden Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Fint spelat men det är trångt om utrymme runt sologitarren. Dessutom skulle jag vilja att trummorna kändes mer levande utan att för den sakens skull spela mer. Jag associerar till Yo La Tengo och Galaxie 500. Ska försöka tälja fram gitarren, tror det ligger nån onödig gitarrstämma där som går att plo cka bort utan vidare. Pianot kanske bör smalnas av lite också. Trummorna skruvade jag lite på efter bouncen redan igår, men har en bra bit kvar. Yo la tengo 🥰 Tack tack. Nu är jag pepp på att jobba vidare en stund ikväll
Neosus Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Ska försöka tälja fram gitarren, tror det ligger nån onödig gitarrstämma där som går att plo cka bort utan vidare. Pianot kanske bör smalnas av lite också. Trummorna skruvade jag lite på efter bouncen redan igår, men har en bra bit kvar. Yo la tengo 🥰 Tack tack. Nu är jag pepp på att jobba vidare en stund ikväll Less is more men Roger Moore är bara för mycket... 😳
slejnard Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Gott! Varmt å kallt om vart annat. Men vare en fiskbulle? :blonk: En nickelbule.
SadamJR Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Har inte åkt skridskor på 35 år. Vill minnas att jag var rätt bra på det.
slejnard Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Ganska fräck låt! Bara snöra på sig grillorna igen då sadam å sikta mot os i sotji!
Naymari Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Gillar att die hard har premiär på alla hjärtans dag för alla ensamma jävlar 😑
Fidden Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 En film för alla dom som aldrig hittat nån att dela sin glädje och sorg med?
Micke H Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Längsta i ett nötskal! Förutom CHAE, den jäveln dårå... 😠 Jag blir så FÖRBENAD!
Recommended Posts