Jump to content
Annons

Recommended Posts

pjocke (oregistrerad)
Postat

1. *bild*

2. P som i Pjocke

Jag kanske kan återanvända min Twitter-avatar för att få med båda delarna i ett?

9358fcddaf2a27f824dba9ee8bc53267.jpeg

För övrigt vill jag poängtera att p:et i pjocke alltid ska vara gement, detta för att undvika att bli förknippad med personen som använder samma namn men med versalt P på Flashback... 😄

Annons
Postat (redigerat)

1. Coffee%2520Worship%2520Poster%2520%25284149%2529.jpg

🥰

[...]

För övrigt vill jag poängtera att p:et i pjocke alltid ska vara gement, detta för att undvika att bli förknippad med personen som använder samma namn men med versalt P på Flashback... 😄

Jaså jaha. Jag har undrat jättelänge 😛

Redigerat av CHAE
pjocke (oregistrerad)
Postat

Om Ryssland vill ta över Sverige är det bara att slå till framåt 13 en torsdag. Fy saaaaaaaatan, jag är gravid med en jättepannkaka.

Postat

Om Ryssland vill ta över Sverige är det bara att slå till framåt 13 en torsdag. Fy saaaaaaaatan, jag är gravid med en jättepannkaka.

You lost me at 'Ryssland'... had me again at 'över' but then lost me at 'bara'... Mera akffe!
pjocke (oregistrerad)
Postat

Alltså sånadär 500-grejer är så himla söta.

pjocke (oregistrerad)
Postat

Snygg avatar och signatur! 😄

Tack! 🙂

Och vadååååå! De är ju söta. Så små!

pjocke (oregistrerad)
Postat

Tog mig en kopp köffe! 😎

pjocke (oregistrerad)
Postat

Handbörjare. Min favoriträtt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.