Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

pjocke (oregistrerad)

Fick mina Moody Sounds-prülar idag. Supersnabb leverans (2 dagar) 😮 Määääh härreguuuuuu va spännande de hära ska bli dåh ☺️

Najs! Så det blir till att värma kolven ikväll då?

Jag vill också ha något kul att pilla med. Finns det någon billig DIY channelstrip man kan kallöda ihop?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Najs! Så det blir till att värma kolven ikväll då?

Jag vill också ha något kul att pilla med. Finns det någon billig DIY channelstrip man kan kallöda ihop?

Jag har redan haft sex med min sambo idag så jag vete fan.... MennneeehsåatteeeeeH... 😊😱😳

Du får pilla med dig själv, unge man 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har INTE fått mina grejer än! Skickade ett argt mejl till företaget som lovar leverans inom 24 timmar!

Jojo!

såatte.. 😏

Totally ghey 😏

Säg att om de inte tar och skärper till sig så skickar du CHAE på dem. Då blir det annat ljud i...vahetttereee...karamellen 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ptja, jag vet vad jag ska göra; jag ska skapa en DIY-pedal-byggtråd... antingen börjar jag nu eller så väntar jag när lådorna är målade och lackade. Vad tycker ni? Fottade precis buffer-pedal-komponenterna och AB-lådan + komponenter 😮

Tänkte måla + klarlacka typ fredag och montera hela härligheten. Det värsta är att jag är som ett barn; jag vill göra allt samtidigt (men hade ingen färg hemma 😏 ). Får bli att dra en repa till gubb-dagiset och tjöpa sprayfärg + klarlack om fredag 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Ptja, jag vet vad jag ska göra; jag ska skapa en DIY-pedal-byggtråd... antingen börjar jag nu eller så väntar jag när lådorna är målade och lackade. Vad tycker ni? Fottade precis buffer-pedal-komponenterna och AB-lådan + komponenter 😮

Tänkte måla + klarlacka typ fredag och montera hela härligheten. Det värsta är att jag är som ett barn; jag vill göra allt samtidigt (men hade ingen färg hemma 😏 ). Får bli att dra en repa till gubb-dagiset och tjöpa sprayfärg + klarlack om fredag 😑

gör det till bara en DIY tråd. så alla typer av projekt kan dokumenteras och inte bara pedaler! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjahopp. Dags att försöka skriva ihop en ansökan. Sista ansökningsdagen för ett kanonjobb går ut på fredag, och jag är upptagen resten av veckan. 1,5 timma har jag på mig. Tror jag kommer misslyckas, men jag vill iallafall få iväg en hyfsad ansökan så att misslyckandet inte är att jag lät bli att söka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har redan haft sex med min sambo idag så jag vete fan.... MennneeehsåatteeeeeH... 😊😱😳

Du får pilla med dig själv, unge man 😠

:wub;

Hmm, naturligtvis börjar jag det personliga brevet som nån slags novell 😏

detta kommer sluta illa xD

Lycka till, Fiddy boy!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, naturligtvis börjar jag det personliga brevet som nån slags novell 😏

detta kommer sluta illa xD

Bästa är att åka dit och trycka upp ett personligt brev i röven...

Har oxå suttit och skrivit en massa men ingenting hört.

En blir så förbajjad!

Jag håller tummarna, Fidden!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjahopp. Dags att försöka skriva ihop en ansökan. Sista ansökningsdagen för ett kanonjobb går ut på fredag, och jag är upptagen resten av veckan. 1,5 timma har jag på mig. Tror jag kommer misslyckas, men jag vill iallafall få iväg en hyfsad ansökan så att misslyckandet inte är att jag lät bli att söka.

Hmm, naturligtvis börjar jag det personliga brevet som nån slags novell 😏

detta kommer sluta illa xD

Lycka till Fidden!

Om du vill så läser jag gärna din ansökan, CV och ger feedback, tycker faktiskt sånt är kul. Har skrivit många själv och läst många guider i vad man bör och inte bör skriva så har lite hum. Inte för att jag betvivlar att du inte skriver bra utan för att det ofta är gött att bolla grejer med andra.

Nyss hemkommen från studion! Jag och min klasskompis började improvisera fram en väldigt slick "country-pop". Vi har aldrig jobbat ihop förut men vi klickade typ direkt. Gick hur bra som helst!

Fan va kul Nay! Bara kör! 😄 Vore kul att höra något sen!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jösses, märkte att drloop har över 26 000 profilvisningar. Vem sjutton kan vara intresserad att flukta så många gånger på drloop? Weird på riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses, märkte att drloop har över 26 000 profilvisningar. Vem sjutton kan vara intresserad att flukta så många gånger på drloop? Weird på riktigt.

Men är inte antalet profilvisningar inkluderat ens egna profilvisningar? Så har jag fått för mig att det är, och då är det ju inte så konstigt. Jag går iallafall in på min profil för att komma till längsta, via senaste inlägget. 😛 Vilket jag gjort mååånga gånger under åren. Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...