Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)

pjocke har äntrat tråden! 😮

Jag är så hungrig att jag inte orkar skriva och har så mycket ångest över att min Macbook är död att jag inte kan sluta skära mig i armarna. Överväger att äta krossat glas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är så hungrig att jag inte orkar skriva och har så mycket ångest över att min Macbook är död att jag inte kan sluta skära mig i armarna. Överväger att äta krossat glas.

Meanwhile in Syria...

s05_RTR32Q9N.jpg

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Nu har jag ätit canneloni med ricotta och spenat, så nu känns det bättre. Och med tanke på att det kom nya iMacar för två veckor sedan kanske det kommer nya Macbookar snart också, så löser det sig också. Ja, och så får jag väl donera några hundringar till Röda Korset för samvetets skull...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom inte här med dina jävla perspektiv och förstör! 🤪

That's how I roll 🙂

Nu har jag ätit canneloni med ricotta och spenat, så nu känns det bättre. Och med tanke på att det kom nya iMacar för två veckor sedan kanske det kommer nya Macbookar snart också, så löser det sig också. Ja, och så får jag väl donera några hundringar till Röda Korset för samvetets skull...

DU kan va ricotta! 😠

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

CHAE!!! I HAVE A QUESTION FOR YOU!!! 😠 :angry: 😠🙂

Kör du 8 ohms versionen på PGA-04 eller?

Jäpp that I do 😑

(Finns olika versioner. Från 2 upp till 16 Ohm 😮 )

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Är det vettigare att köpa en dylik tingest eller typ Amp Room eller motsvarande? Jag gillar ju hårdvara, men vill samtidigt ha så mycket skit som möjligt för pengarna. En token där KPA kommer jag aldrig lägga pengar på, men vore kul att kunna lajjna toppar in i datorn och cabsimulera lite snyggt om inte annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm.. Jag tror på en sån PGA-04 som grund! Dom är ju int så farligt dyr! Men sedan har man ju friheten att bygga hur man vill eftersom!

Svårt att få något vettigt ljud annars för lite och ingenting! Kemper finns ju men kostar ju stålars! Tror man kan komma billigare undan om man vet vilket ljud man är ute efter.

Jag har en Pod HD500 och den funkar ju att göra skisser med. Men den räcker inte ända fram.. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...