Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Allmänt upprop i längsta;

Defekta pedaler tas tacksamt emot. Betalar frakt.

PM:a 🙂

Postat

Jag har en cykelpedal som är lite trög. Har funderat på att olja den, men om du vill vill ha den kan du få köpa den.

Postat

nää det blir jobbigt. förlägger mina plektrum jämt och ständigt 😛

Jag tror plektrumtillverkarna tillverkar dom så att dom lite spontant kan implodera och försvinna i tomma intet.

För om det inte är så, så borde hela min lägenhet innehålla ett hundratals olika gömda plektrum.

Postat

Jag tror plektrumtillverkarna tillverkar dom så att dom lite spontant kan implodera och försvinna i tomma intet.

För om det inte är så, så borde hela min lägenhet innehålla ett hundratals olika gömda plektrum.

det är ett oerhört mystiskt fenomen faktiskt. att man aldrig lär sig är dock det mest fascinerande enligt mig 😆

Postat

det är ett oerhört mystiskt fenomen faktiskt. att man aldrig lär sig är dock det mest fascinerande enligt mig 😆

Replokalen är samma sak! Jag tar med mig tio plektrum, kommer hem med fem, VARJE JÄVLA GÅNG! VART TAR DOM VÄGEN?!?! 😏

drloop (oregistrerad)
Postat

Vad är det fur lurar?

Sist jag såg mina plektrum så var dom i en ask, döm om min förvåning, asken är borta. Har plektrum förmågan att lösa upp askar också?

Postat

Jag hittade 25 plektrum när vi flyttade möbler ut ur mitt gamla rum 😆

Postat

Vad är det fur lurar?

Sennheiser Momentum. 🙂

Sist jag såg mina plektrum så var dom i en ask, döm om min förvåning, asken är borta. Har plektrum förmågan att lösa upp askar också?

När världen slutligen går under så kommer det vara plektrumens fel!

Jag hittade 25 plektrum när vi flyttade möbler ut ur mitt gamla rum 😆

xD

Postat

Vad är det fur lurar?

det är nackdelen med att ha dem i en låda. Man blir av med alla på en gång!

Postat

Replokalen är samma sak! Jag tar med mig tio plektrum, kommer hem med fem, VARJE JÄVLA GÅNG! VART TAR DOM VÄGEN?!?! 😏

Jag tror det finns svarta hål som slukar dem. Samma hål slukar även strumpor, en av varje par och de svarta hålen passar på att göra det när de ligger i tvättmaskinen. Så förmodligen finns det en planet långt borta i universum som är fylld med plektrum och strumpor.

Postat

Jag tror det finns svarta hål som slukar dem. Samma hål slukar även strumpor, en av varje par och de svarta hålen passar på att göra det när de ligger i tvättmaskinen. Så förmodligen finns det en planet långt borta i universum som är fylld med plektrum och strumpor.

Jag undrar vad som händer om man lägger plektrum i en strumpa.

Postat

Jag undrar vad som händer om man lägger plektrum i en strumpa.

Jag skulle inte rekommendera att testa detta.
drloop (oregistrerad)
Postat

Jag tror det kommer att skava med plektrum i strumpan.

Postat

Men...men...men...tänk på julafton, när man hänger upp sockor...tänk om man får plektrum i present av någon?! D:

Postat

Men...men...men...tänk på julafton, när man hänger upp sockor...tänk om man får plektrum i present av någon?! D:

Sluta vara så populär. Så slipper du riskera få plektrum i julklapp. 🙂

Postat

Populär?! Jag lär som vanligt bara få julklappar från familjen. xD Och i år från tjejen då.

Slutsaten bör väl vara att det helt enkelt inte går att ge personer plektrum i julklapp.

🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.