Memphis Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Problemet är människor som inte fattar eller respekterar ens behov av ensamhet, och börjar utmana relationen med krav på hur mycket man "ska" umgås. Det är ju otroligt olika hur stort behov av ensamhet man behöver.. Absolut, så är det. Jag är i väldigt stort behov av ensamhet, vilket varit lite problematiskt med tidigare ex som inte förstått det och måste höras stup i kvarten. Ni behöver ju inte umgås i kattlådan dårå... 😛 😆
Memphis Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Var o tittade på en teaterföreställning av ChalmersSpexet där en kompis är med på trombon. Riktigt kul vare, skickliga musiker och rolig show. Härliga människor det där, hade varit kul att sitta som basist där.
Fidden Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 länge sen man var på spex. det borde man ändra på.
Fidden Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 eller ja, det där gäller ju inte memphis, så jag kanske skulle byta ut "man" mot "jag", men jag är ju en man, och när man är en man så kan man skriva man om man är en man.
Memphis Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 (redigerat) Ja det borde du. eller ja, det där gäller ju inte memphis, så jag kanske skulle byta ut "man" mot "jag", men jag är ju en man, och när man är en man så kan man skriva man om man är en man. Fast även kvinnor säger ju man. Så din tes håller inte fullt ut. Redigerat 5 oktober 2013 av Memphis
Fidden Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Ja det borde du. Fast även kvinnor säger ju man. Så din tes håller inte fullt ut. DU kan hålla tesen 😠
CHAE Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Du kan va en tes..tikel. 😠 Så du menar att Fidden har balls nog att käfta med dig? 😳 Mvh Undrande
Memphis Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 (redigerat) Han kanske vill hålla i mina testiklar. Det kanske jag vill 😠 Så kom inte här o kom. Redigerat 5 oktober 2013 av Memphis
Fidden Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Det kanske jag vill 😠 Så kom inte här o kom. Men alltså...
Memphis Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Nä nu ska jag ge mig för ikväll, se en film o sen söva. Haregott pågar.
CHAE Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 [...] Så kom inte här o kom. Nä det är mer mickes grej 😑
Zakyath Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 för övrigt kan jag konstatera efter tio års spelande att det här med att förhårdningar skulle skydda ens stackars fingrar mot smärta vid gitarrspel är ett dumt påhitt
Zakyath Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 aa det med har behövt avsluta mitt gitarrspel tidigt varenda dag den här veckan pga att mina fingertoppar känns som de blivit doppade i syra
drloop (oregistrerad) Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 (redigerat) Hur menar du? Klagar tjejerna eller har du ont? 🙂 Aha, jag var sen på bollen... en sida sen... Redigerat 5 oktober 2013 av drloop
Zakyath Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 ja när drloop kommer börjar konversationerna om ☺️
Fidden Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Nä det är mer mickes grej 😑 Ska vi prata om mickes grej nu också?
drloop (oregistrerad) Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Inget ämne är smalt nog för denna tråden. 🙂
Recommended Posts